A.Msinmamma
Glad i forumet
Dåp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en "navnefest" utenom noe forbund her fordi vi heller vil ikke stå å lyge foran presten. Vi har heller ingen forhold eller er medlem av noe humanistisk forbund. Vi tar kun en feiring hjemme med mat, kaffe og kake kun for å feire bebisenFordi jeg ikke vil stå foran presten og lyge om at vi skal oppdra barnet i den kristne tro. Og jeg vil ikke døpe kun pga tradisjon. Navnefest i regi av hef har jeg ikke noe forhold til, er ikke medlem av hef heller, så det var ikke noe alternativ i grunnen.
Blir ingen markering her.
Her er planen dåp 22mai![]()
Nei, har ikke født enda.. Men jeg synns det er lettere til mindre de er.. Da sover de så mye..Så tidlig? Eller har du født for en stund siden?![]()
Nei, har ikke født enda.. Men jeg synns det er lettere til mindre de er.. Da sover de så mye..![]()
3maiDet er santnår har du termin?
![]()
3mai![]()
Skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg og henge seg opp i valget og alltid dra inn hva viss de skal komfimeres :sSamme her, gjorde det med de 2 første også.
Mannen min ville ikke stå forann prest og alle å lyve om at han kom til å oppdra de i kristen tro.
Det var første gang familiene våre møttes ordentlig, og alle hadde en fin dag.
En del sure miner fra enkelte som mente vi burde gjøre det av tradisjon og at barna vil bli sure om de vil konfirmere seg. Men om de vil døpes da skal jeg støtte dem i det.