Skravletråd April

Så gøy med tivoli :))

Å ja, flott :) men jeg må innrømme at jeg gleder meg til å komme til kysten igjen :p
Ja var gøy, men ikke så moro i går når storebror slo løs tanna si i radiobilene :-o
Den var riktignok løs fra før, men var ikke moro å få ansikt og hender fulle av blod :-o

Vi har heldigvis Mjøsa rett nedi bakken her, så får litt kystfornemmelse uansett ;-)

Ble litt sjokkert over svigermor som satt der å nærmest bestemte at snart så skulle hun ta med seg J å få hull i ørene :o
Ikke noe "har dere vurdert dette" neida men "snart skal hun være med farmor å få hull i ørene" for vi som foreldre har jo ingenting vi skulle ha sagt *oppgitt*
Makan :-o

Håper da ikke hun gjør det.
Da hadde ikke jeg turt å la svigermor ha henne alene :-o

Makan :-o

Håper da ikke hun gjør det.
Da hadde ikke jeg turt å la svigermor ha henne alene :-o
For å si det sånn. Etter denne uttalelsen så er vi veldig påpasselig.

Jeg la til at om noen skulle finne på å ta hull i ørene på J uten min og mannen sin godkjennelse så fikk de aldri passe J igjen.

Da fikk jeg det furtefjeset fra svigermor etterfulgt av "jaha...javel ja"

Jeg la til at om noen skulle finne på å ta hull i ørene på J uten min og mannen sin godkjennelse så fikk de aldri passe J igjen.

Godt du sa det da ;-) Håper ikke hun tar sjansen.

Hva sier mannen da?

Hei :)
Titter innom før jeg skal spise litt mat. Hvordan har dagen deres vært?
Koselig å se broren min :) han har fått elektrisk rullestol nå.
Ellers lei meg for at jeg mest sannsynlig ikke kan bli med i begravelsen :( veldig kjipt ...

Huff, velta på sykkel i dag jeg...
Vi var på sykkeltur, og når vi hadde trillet ned en bakke, så ville ikke sykkelkjedet mitt gå rundt, så jeg skulle gå av sykkelen. Samboer (med sykkelvogn) kikket ikke foran seg akkurat da, han kikket ned på hjulet sitt, og krasjet i meg som da var på tur å gå av, og hadde all vekt på ene foten. Jeg velta og tråkket over foten og fikk sykkelen over meg.

Kjenner at jeg vil få en del blåmerker på legger og lår ja :-P
Og ankelen er øm.

Godt jeg bare har kontordag i morgen ;-)

Vi var på sykkeltur, og når vi hadde trillet ned en bakke, så ville ikke sykkelkjedet mitt gå rundt, så jeg skulle gå av sykkelen. Samboer (med sykkelvogn) kikket ikke foran seg akkurat da, han kikket ned på hjulet sitt, og krasjet i meg som da var på tur å gå av, og hadde all vekt på ene foten. Jeg velta og tråkket over foten og fikk sykkelen over meg.

Og ankelen er øm.

Au :( masse god bedring <3

Ellers lei meg for at jeg mest sannsynlig ikke kan bli med i begravelsen :( veldig kjipt ...
Hva skal du spise?

Godt broren din har det bedre.:-)

Hvorfor kan du ikke være med? For stor påkjenning på magen?

Hva skal du spise?

Godt broren din har det bedre.:-)

Hvorfor kan du ikke være med? For stor påkjenning på magen?
Grandis .. Orket ikke lage mat idag.
Ja det var godt å se :) slipper å få den angsten av at de truer med psykiatrisk mer og. Endelig er han fysisk syk! Tatt 1 år...

Ja :/ jeg kastet opp i går. Enda kvalm og går med en haug med kynnere og nedpress som rett og slett er som rier i smerte... Lover ikke godt når jeg skal spørre legen :(

Jo takk.
Går bra, kjente det ikke så mye med en gang, så jeg gikk jo rundt på tivoli og syklet hjem.
Men nå begynner jeg å kjenne at jeg har velta ja :-P
Kommer som regel etterpå :/ håper du ikke har forstuet noe eller noe på den måten da

Øh!!! Er ikke jenta di baby? Og slikt er opp til foreldrene.. Her tør ikke besteforeldrene gi babyen (eller de store for den del) noe godt engang uten å spørre oss først :p

Har det skjedd noe med broren din? Eller noe medfødt? Uansett godt med elektrisk stol da. Mye enklere å komme seg rundt :)

Så trist! Hvorfor kan du ikke bli med?

Øh!!! Er ikke jenta di baby? Og slikt er opp til foreldrene.. Her tør ikke besteforeldrene gi babyen (eller de store for den del) noe godt engang uten å spørre oss først :p
Jo hun er snart 9mnd! Alt for tidlig spør du meg :o

Hun blir definitivt vurdert nøye som barnevakt heretter.

Og ankelen er øm.

God bedring! Overtråkk er vondt. Du får sitte med foten hevet og ise ned! (Jeg har fortsatt vondt i min ankel og det er nesten 6 uker siden mitt overtråkk..)

Back
Topp