Tror vi bare skal være hjemmePlaner for dagen ?
Skulle egentlig i bursdag til svigermor sin mann, men dropper det.
Selv da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror vi bare skal være hjemmePlaner for dagen ?
God morgen søtaGod morgen![]()
Hun blir 9mnd 21 aprilSå artig! Hvor gammel er ho?
Nei ikke så veldig så da sov jeg litt tilJa, vil si detdu da?
God morgen hopeGod morgen![]()
Her fiikk kb 2 tannskader på 3 mnd...Livredd slike skader..
Oh så deilig daGod morgensovet første hele natt på et år! Dvs kl 5 er det egentlig natt for min del.. Men etter et slikt år..
![]()
planer for dagen ?God morgen![]()
hehe hvor gammel er hun ? Får besøk av en Vennine og hennes jenteTror vi bare skal være hjemmelille var på sin første overnatting fra fredag-lørdag. Så hun virker litt småstressa
Selv da?![]()
Sover godt ?God morgen hope![]()
Jeg og.Tann og hodeskadwr er det jeg er mest redd for.
Har ikke hatt lille på overnatting enda vi. 10 mnd i morgen. Men ammes så blir nok lenge til ogTror vi bare skal være hjemmelille var på sin første overnatting fra fredag-lørdag. Så hun virker litt småstressa
Selv da?![]()
Her fiikk kb 2 tannskader på 3 mnd...
Oh så deilig dahåper fet fortsetter
Tror vi bare skal være hjemmelille var på sin første overnatting fra fredag-lørdag. Så hun virker litt småstressa
Selv da?![]()
Her var ikke eldste på overnatting før han var over 5 årHar ikke hatt lille på overnatting enda vi. 10 mnd i morgen. Men ammes så blir nok lenge til og![]()
Jeg syns egentlig det var grusomt å være borte fra henneHer var ikke eldste på overnatting før han var over 5 år![]()
Og yngste på snart 4 år har enda ikke overnattet ;-)
Jeg syns egentlig det var grusomt å være borte fra hennemen vi hadde godt av det. Blir nok en stund til neste gang
![]()
Ja det bør gå i dag ;-)God morgen damer![]()
Idag må dere vel greie 20,000 innlegg inne her![]()