Is

Savner den gamle pæreisen! Den var magisk! Ellers er lakris-is generelt min favoritt. Solois på de varmeste dagene.

Akkurat nå er det yoghurtis- gresk yoghurt.. med sitrontrekk utenpå.. nyhet i fra diplom is. Den er sååå god :)

Soft shake med jordbær :) Spiser ikke sjokolade, så pleier å begrense seg veldig hva jeg kan spise av småis...

Åh, så kjipt! Finnes d noe alternativer da? Er ikke så glad i fløte is, så sorbet er nok favoritten min, og da nesten alle smaker tror jeg:))

Neh, men lært meg å leve med det :) Vært sånn i 12 år :) Sorbet er farlig godt! Liker spesielt godt med sitron!

Savner en is som hadde et rosa lag utenpå med slike godis utenpå som popper i munnen :) husker ikke hva isen heter en gang :)

Den beste isen jeg kunne få som barn var rakett is eller pistasj is med sjokolade og nøttetrekk. Tror den het kapteinens e.l.

I dag tåler jeg ikke fløteis, så da er det som regel sitronsorbet eller lollipop kuleis når jeg er ute. Hjemme lager jeg mango sorbet eller bringebær eller jeg kjøper Risi ris is. Sjokolade er best.

Av kuleis: lakris, sjokolade, vanilje og sitron

Softis med halve sjokolade og tuttifrutti.

Saftis: solo, Friskis og pæreis
Fløteis: sandwich og gullpinne

Elsker is!

Daimstrut er helt klart best! Men synes den er vanskelig å finne og usmaklig dyr :(
Blir ofte Snickers-is eller Royal her, pleier å være tilbud på Statoil ibland når man har Statoilkoppen :)

Back
Topp