Skravletråd April

Uff da. Håper det går bra med han nå
Jada, det går bra. Men han ville ikke han noe mat før vi skulle ha taco ca 16.30. Da hadde han gått siden frokost uten å spise.... Han var redd det skulle være vondt...

Men han klarte å spise uten at det var vondt. Heldigvis. :-)

Da var badet vaska ned!
Gutt som våknet med vondt i magen. Akkurat ferdig på do og på vei ut av badet så begynte han å spy som en gris :o hadde et håp om at vi hadde sluppet unna spysjuken men den gang ei!
Blir en lang natt for gutten. Krysser fingrene for at ikke gutt nr to begynner også :o
Å nei!! :-o
Stakkars gutt. Og mamma :-(

Da var badet vaska ned!
Gutt som våknet med vondt i magen. Akkurat ferdig på do og på vei ut av badet så begynte han å spy som en gris :o hadde et håp om at vi hadde sluppet unna spysjuken men den gang ei!
Blir en lang natt for gutten. Krysser fingrene for at ikke gutt nr to begynner også :o
Huff håper det holdt med den gangen og at det ikke smitter videre!

Huff håper det holdt med den gangen og at det ikke smitter videre!
Håper jeg også!! Jeg hadde det selv for tre mnd siden. Kastet opp ene dagen, helt fin neste og ingen andre sjuk. Håper på det samme denne gangen :P

Da var badet vaska ned!
Gutt som våknet med vondt i magen. Akkurat ferdig på do og på vei ut av badet så begynte han å spy som en gris :eek: hadde et håp om at vi hadde sluppet unna spysjuken men den gang ei!
Blir en lang natt for gutten. Krysser fingrene for at ikke gutt nr to begynner også :eek:
Å nei så kjedelig. Håper den andre slipper unna

Håper jeg også!! Jeg hadde det selv for tre mnd siden. Kastet opp ene dagen, helt fin neste og ingen andre sjuk. Håper på det samme denne gangen :P
Krysser fingre! Ville ihvertfall hvert utrolig ubehagelig for deg nå! :o

Huff snuppa sovnet i senga vår! Så tenker å rydde rommet hennes før vi legger henne der.
Å la hun og mannen være alene er som oppskrift på katastrofe! :p
Han er opptatt med studier så hun får gjøre som hun vil og han er ikke nøye med å få henne til å rydde

Huff snuppa sovnet i senga vår! Så tenker å rydde rommet hennes før vi legger henne der.
Å la hun og mannen være alene er som oppskrift på katastrofe! :p
Han er opptatt med studier så hun får gjøre som hun vil og han er ikke nøye med å få henne til å rydde
Haha, da får dem rydde opp igjen og :-P

Haha, da får dem rydde opp igjen og :-P
Hadde de bare gjort det, er gått så langt at vet snuppa bare ville blitt super frustrert og da blir jeg frustrert så like greit å ta det også minne de begge på å rydde inn en leke når man er ferdig med den for å unngå katastrofe område!

Back
Topp