Skravletråd April

God kveld damer ♡
Har dere en fin kveld?

Nei var før svangerskap jeg reagerte på. Den ble også redigert

Fy søren, den ene tråden der var ekstremt drøy.. Så det ikke selv før etter de var ferdige å rase fra seg.. Men.. oi.

Fy søren, den ene tråden der var ekstremt drøy.. Så det ikke selv før etter de var ferdige å rase fra seg.. Men.. oi.
Har ikke fått meg meg noe av dette :/
Finnes det fortsatt ?

Har ikke fått meg meg noe av dette :/
Finnes det fortsatt ?

Ja. Tråden om opprinnelseslandet til de som venter eller prøver på barn.

Nei var vel deg jeg siterte å sa meg enig i men fikk beskjed om at da var jeg like ille...
Forferdelig tråd i grunn

Ja, den ble ganske grusom.. Ble en del personangrep der. Var ikke bedre at en begynte lete opp andre tråder kun for å slenge med leppa.. Greit at hun ene muligens formulerte seg litt feil, og at hun har meninger mange er uenige i, men.. Som du sa; i den tråden var virkelig ingen bedre enn den andre.

Ja, den ble ganske grusom.. Ble en del personangrep der. Var ikke bedre at en begynte lete opp andre tråder kun for å slenge med leppa.. Greit at hun ene muligens formulerte seg litt feil, og at hun har meninger mange er uenige i, men.. Som du sa; i den tråden var virkelig ingen bedre enn den andre.
Tror faktisk det med at hun lette opp tråder for å finne mer å ta henne på er noe av det mest ufine jeg har opplevd her på bv

Tror faktisk det med at hun lette opp tråder for å finne mer å ta henne på er noe av det mest ufine jeg har opplevd her på bv
Mest ufine og sjokkerende jeg har opplevd. Hvis det er det samme for deg så sier det en god del for du har vært her myyyye lengre enn meg!

Enig i den.. Jeg leste en av disse trådene FØRST, hvor noen så skrev at det var dårlig gjort å ta noen slik pga uenigheter.. Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg lete opp diskusjonen. Ble helt paff!!
Men ser nå at flere innlegg der er slettet eller så. (.. helt greit, egentlig..)

Enig i den.. Jeg leste en av disse trådene FØRST, hvor noen så skrev at det var dårlig gjort å ta noen slik pga uenigheter.. Nysgjerrig som jeg er, måtte jeg lete opp diskusjonen. Ble helt paff!!
Men ser nå at flere innlegg der er slettet eller så. (.. helt greit, egentlig..)
Ja det er helt greit tenker jeg også

Hvilken nasjonalitet ens

Ja, jeg fant den. Var veldig mange innlegg, så lett å skjønne at det var diskutert der..

Ikke at jeg har noe med det, men ble veldig nysgjerrig på hva den tråden handla om. Klarer ikke finne den, ligger den på et åpen forum?

Ja, jeg fant den. Var veldig mange innlegg, så lett å skjønne at det var diskutert der..

Yep. Nå har noen innlegg blitt sletta og slikt der tror jeg, men.. Du ser jo hvordan det utarta seg likevel..

Back
Topp