Så snille de er daDøm kom nå. Skal bli noen dager å hjelpe oss litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snille de er daDøm kom nå. Skal bli noen dager å hjelpe oss litt![]()
Jeg ville ha sjekket brukt jaDiskuterer med meg selv.
Sin første 17. Mai hadde ikke min eldste datter festdrakt. Hun var tre mnd gammel og ville bare fått brukt den en gang, og sov i vogna hele toget.
(som var tidenes kjipeste 17.mai, eldstemann husket den som så grusom at han ville ikke feire året etter. Det begynte å regne langt mer enn varslet og vi brøyt toget halvveis og fikk hjem, han sto på søskenbrett på vogna, klissvåt, tisset seg ut og vi gikk rett hjem og puttet ham i badekaret og festdrakta i vaskemaskina. Kald, iskald gutt som derved ikke likte 17.mai)
Dermed har jeg ikke festdrakt yngste kan bruke i år. Jeg har neste år og de kommende år,men ikke i år.
Hun skal i konfirmasjon i mai, det er 17. Mai og muligens en barnedåp til høsten en gang, vi var i dåp til broren i alle fall.
Men hun er 4,5 mnd 17 mai. Vil noe i sånn 68 kanskje kunne være bare litt for stort. Men passer det i oktober når hun er 10 mnd da? Og trolig fortsatt for liten for min lille festdrakt fra min barndom som vel er str 2 år, brukt når mellomste var 1,5 og 2,5 ca.
Hmm, festdrakt eller ikke?
Sjekke brukt på fb kanskje. Så er det ikke så dyrt for 2-3 gangers bruk....
Det er nettopp det.Jeg ville ha sjekket brukt ja
De vokser jo så fort første året..
Fin!!
Hva kan man finne på der?Er glad i Mallorca jeg
Barcelona er også fintog Kanariøyene er ok
![]()
Ja se om noen selger bruktDiskuterer med meg selv.
Sin første 17. Mai hadde ikke min eldste datter festdrakt. Hun var tre mnd gammel og ville bare fått brukt den en gang, og sov i vogna hele toget.
(som var tidenes kjipeste 17.mai, eldstemann husket den som så grusom at han ville ikke feire året etter. Det begynte å regne langt mer enn varslet og vi brøyt toget halvveis og fikk hjem, han sto på søskenbrett på vogna, klissvåt, tisset seg ut og vi gikk rett hjem og puttet ham i badekaret og festdrakta i vaskemaskina. Kald, iskald gutt som derved ikke likte 17.mai)
Dermed har jeg ikke festdrakt yngste kan bruke i år. Jeg har neste år og de kommende år,men ikke i år.
Hun skal i konfirmasjon i mai, det er 17. Mai og muligens en barnedåp til høsten en gang, vi var i dåp til broren i alle fall.
Men hun er 4,5 mnd 17 mai. Vil noe i sånn 68 kanskje kunne være bare litt for stort. Men passer det i oktober når hun er 10 mnd da? Og trolig fortsatt for liten for min lille festdrakt fra min barndom som vel er str 2 år, brukt når mellomste var 1,5 og 2,5 ca.
Hmm, festdrakt eller ikke?
Sjekke brukt på fb kanskje. Så er det ikke så dyrt for 2-3 gangers bruk....
Huff høres ikke greit ut. Sagt i fra til moderator hvis det er samme som gjør det flere ganger?Det kan du si. Men godt flere av innleggenr ble redigert. Etterpå gikk altså den ene brukeren der og lette opp ei av de andre sine gamle tråder for å slenge dritt
Så fin den ble
Døm er ganske okSå snille de er da![]()
Fin kjole
Genial planDen er grei! Møtes i strømstad da eller?![]()
Skikkelig ufint!Det blir det. Ufint spør du meg
Så flott daGikk kjempe fint![]()
God kveldGod kveld alle sammen, her tok mannen snuppa med bort til noen med barn og hun har stor kost seg og jeg fikk slappe godt av![]()
Ja lettere for deg å komme dit daGenial plan![]()
Du tviler da vel aldri på megSå flott datvilte i grunn ikke et sekund på det
![]()
Sparkjøp kanskje?Får sjekke litt
Obs skal ha 400 og barnas hus 500 og det er ikke ok for bare et år.
Fb hadde bare 62, jeg vil ha 68 tror jeg, evt 74 men da blir skjorta stor nå. Men på fb dukker mer opp dess nærmere vi kommer mai da...