Skravletråd April

Diskuterer med meg selv.

Sin første 17. Mai hadde ikke min eldste datter festdrakt. Hun var tre mnd gammel og ville bare fått brukt den en gang, og sov i vogna hele toget.

(som var tidenes kjipeste 17.mai, eldstemann husket den som så grusom at han ville ikke feire året etter. Det begynte å regne langt mer enn varslet og vi brøyt toget halvveis og fikk hjem, han sto på søskenbrett på vogna, klissvåt, tisset seg ut og vi gikk rett hjem og puttet ham i badekaret og festdrakta i vaskemaskina. Kald, iskald gutt som derved ikke likte 17.mai)

Dermed har jeg ikke festdrakt yngste kan bruke i år. Jeg har neste år og de kommende år,men ikke i år.

Hun skal i konfirmasjon i mai, det er 17. Mai og muligens en barnedåp til høsten en gang, vi var i dåp til broren i alle fall.

Men hun er 4,5 mnd 17 mai. Vil noe i sånn 68 kanskje kunne være bare litt for stort. Men passer det i oktober når hun er 10 mnd da? Og trolig fortsatt for liten for min lille festdrakt fra min barndom som vel er str 2 år, brukt når mellomste var 1,5 og 2,5 ca.

Hmm, festdrakt eller ikke?
Sjekke brukt på fb kanskje. Så er det ikke så dyrt for 2-3 gangers bruk....

Diskuterer med meg selv.

Sin første 17. Mai hadde ikke min eldste datter festdrakt. Hun var tre mnd gammel og ville bare fått brukt den en gang, og sov i vogna hele toget.

(som var tidenes kjipeste 17.mai, eldstemann husket den som så grusom at han ville ikke feire året etter. Det begynte å regne langt mer enn varslet og vi brøyt toget halvveis og fikk hjem, han sto på søskenbrett på vogna, klissvåt, tisset seg ut og vi gikk rett hjem og puttet ham i badekaret og festdrakta i vaskemaskina. Kald, iskald gutt som derved ikke likte 17.mai)

Dermed har jeg ikke festdrakt yngste kan bruke i år. Jeg har neste år og de kommende år,men ikke i år.

Hun skal i konfirmasjon i mai, det er 17. Mai og muligens en barnedåp til høsten en gang, vi var i dåp til broren i alle fall.

Men hun er 4,5 mnd 17 mai. Vil noe i sånn 68 kanskje kunne være bare litt for stort. Men passer det i oktober når hun er 10 mnd da? Og trolig fortsatt for liten for min lille festdrakt fra min barndom som vel er str 2 år, brukt når mellomste var 1,5 og 2,5 ca.

Jeg så festdrakt på tilbud en plass. Til 250 kr

Diskuterer med meg selv.

Ville sjekket brukt eller brukt en finere kjole i år! Blir for mye å kjøpe ny for hver str når de er såpass små :o

God kveld alle sammen, her tok mannen snuppa med bort til noen med barn og hun har stor kost seg og jeg fikk slappe godt av ;)

Vært på fotballcup, ryddet nesten hele huset..

Skal nå skru kallax hylle.. Se film med barna, lakkere negler på 4 åringen og handle mat og godis.

Travel dag hos dere da :)
Her ble det en langtur og tur på posten :p
Og mathandel.. Så var det plutselig kveld :o

Ville sjekket brukt eller brukt en finere kjole i år! Blir for mye å kjøpe ny for hver str når de er såpass små :o
Jeg har stort sett hatt ny annethvert år til søstra. Fra hun var 1 år og 3 mnd. Den hun fikk i år tror jeg hun har lenger. Broren fikk sin første da han var 9 mnd men da var nikkersen langbukse og han hadde den også året etterpå og har stort sett hatt sine 2-3 år. Så fra neste år har jeg til henne (1-2 år har vært min, 3-4 år kjøpt brukt, 5+ kjøpt ny for jeg fikk ikke tak i brukt til dåpen....)

Så jeg leter etter noe brukt eller rimelig ja.

Back
Topp