Skravletråd April

Eh ja, greide ikke helt ta den diskusjonen innover meg jeg! Hvordan kan en tråd om nasjonalitet spinne så galt ut av kontroll!?! :eek:
Det kan du si. Men godt flere av innleggenr ble redigert. Etterpå gikk altså den ene brukeren der og lette opp ei av de andre sine gamle tråder for å slenge dritt

Jeg har stort sett hatt ny annethvert år til søstra. Fra hun var 1 år og 3 mnd. Den hun fikk i år tror jeg hun har lenger. Broren fikk sin første da han var 9 mnd men da var nikkersen langbukse og han hadde den også året etterpå og har stort sett hatt sine 2-3 år. Så fra neste år har jeg til henne (1-2 år har vært min, 3-4 år kjøpt brukt, 5+ kjøpt ny for jeg fikk ikke tak i brukt til dåpen....)

Så jeg leter etter noe brukt eller rimelig ja.
Her hadde snuppa str 74 til hun ble 2 år, den dekket fortsatt rompa da og tenke at da går det bra :p
Greit å ikke kjøpe i hver eneste str, og ihvertfall ikke til fullpris ;)

Det kan du si. Men godt flere av innleggenr ble redigert. Etterpå gikk altså den ene brukeren der og lette opp ei av de andre sine gamle tråder for å slenge dritt
At det er mulig! Er noen jeg ikke er så glad i her jeg heller (aldri sett ei spesielt inne på skravletråden da) men å lete opp tråder for å diskutere skjønner jeg ikke! Da går man langt over streken, huff!

Dauer!! Sitter å ser på løvenes konge med ungene så kommer ene gutten krypende inntil meg i den scenen mofasa dør. Så spør jeg om han synes det var trist (de har ikke sett den før) så svarer han så fint: nei jeg bare svetter fra øynene.
Måtte gå utenfor for å ikke le mens han hørte. Haha. Beste kommentaren ever!!
Haha:P så herlig!

At det er mulig! Er noen jeg ikke er så glad i her jeg heller (aldri sett ei spesielt inne på skravletråden da) men å lete opp tråder for å diskutere skjønner jeg ikke! Da går man langt over streken, huff!
Var kun for å slenge dritt. Jeg har faktisk aldri swtt før at noen har gjort det

Men husker ikke hvor
Jollyroom eller stylepit kanskje
Får sjekke litt

Obs skal ha 400 og barnas hus 500 og det er ikke ok for bare et år.

Fb hadde bare 62, jeg vil ha 68 tror jeg, evt 74 men da blir skjorta stor nå. Men på fb dukker mer opp dess nærmere vi kommer mai da...

Her hadde snuppa str 74 til hun ble 2 år, den dekket fortsatt rompa da og tenke at da går det bra :p
Greit å ikke kjøpe i hver eneste str, og ihvertfall ikke til fullpris ;)
Årets til mellomste er første til fullpris.

Broren har fått ny hver gang (men den fineste til halv pris ei uke før 17. Mai) men hatt dem 2-3 år da.

Jeg kjøper neppe fullpris til yngste nå, nei. Og fom neste år arver hun til evig fremtid (vel, muligens til hun får bunad til konfirmasjonen i alle fall)

Back
Topp