Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg og samboer er også svært uenig når det kommer til navn. Jeg har visst siden 2012 hva min sønn skal hete (hvis jeg får en da), dette har sefølgelig samboer sakt nei til i mange år, men nå endelig etter 4 år med å vende ham til det så har han sakt seg enige i at baby kan hete det vis det er gutt! xDTil jente liker jeg:
Johanna
Evelina
Anea
Wilma
Vilde
Sophia
Og til gutt:
Dennis
Chrisander
Henrik
Kasper
Samboeren liker ingen av disse.. Han liker navn som Asbjørn, Torje, Kjell....Tror ikke ungen noen gang kommer til å få navn![]()
Jeg og samboer er også svært uenig når det kommer til navn. Jeg har visst siden 2012 hva min sønn skal hete (hvis jeg får en da), dette har sefølgelig samboer sakt nei til i mange år, men nå endelig etter 4 år med å vende ham til det så har han sakt seg enige i at baby kan hete det vis det er gutt! xD
Off :-/Heldig du!Jeg jobber fremdeles med sambo ang et jentenavn jeg har hatt lyst på i mange år! Han sier blankt nei
vi er veldig uenig i navn generelt..
Haha! Ja det er jo noe med at ongen skal passe navnet ogsåMannen og jeg har hatt navna klare leeenge før vi ble gravide, så her må vi bare forsikre oss om at babyen passer til navnet sitt etter den har kommet utVi har noen backupnavn hvis det skulle bli nødvendig
![]()
Ja, ikke santHaha! Ja det er jo noe med at ongen skal passe navnet også
For min del så her guttenavn fast bestemt og jeg vet jeg ikke kommer til og endre på det eller angre! :-D
Nå gjenstår det jo bare å se hva kjønn det er, heldigvis eg vi enig om jentenavn men vi har ikke slått oss helt fast på det enda![]()
Off :-/
Det med navnevalg er så ekstremt vanskelig! Bare fortell ham at tilbake i viktingtiden osv var det mor som bestemte navnet siden det var hun som bærte ungen i magen og skulle føde og amme! xD