Var det mye folk?Da er vi kommet oss hjem etter en kjapp tur til ikea. Liker ikke ikea på lørdager:-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det mye folk?Da er vi kommet oss hjem etter en kjapp tur til ikea. Liker ikke ikea på lørdager:-/
Ser dårlig ut akkurat nåFår håpe den kommer frem igjen da![]()
Hun har det bare bra, vokser og trivesJa, det er en periode det der... Her er det oftest jeg som står opp på helg, for jeg er uansett våken. Og det er ikke snakk om før i 7-8 tida uansett. Og hvis jeg ber om det, så står mannen opp.
Hvordan går det med lillesøster da?
Derfor er jeg glad jeg bor så nærme IKEA at jeg kan dra dit rett før stengetid. Tar tre min å kjøreDa er vi kommet oss hjem etter en kjapp tur til ikea. Liker ikke ikea på lørdager:-/
God morgen! Planer for lørdagen?![]()
Straks ferdig daTakk skal deter ferdig Kl 14 så ikke lang dag idag
![]()
Fikk sove helt til kl 8 idag:-O. Mini sov også til da :-O. Var litt småurolig i starten av natten når vi hadde lagt oss. Ville ha litt vann.
Da er vi kommet oss hjem etter en kjapp tur til ikea. Liker ikke ikea på lørdager:-/
I dag kommer mormora og oldemora til lille på besøk! Som jeg gleder meg. Men først må vi rydde litt![]()
Js var en delVar det mye folk?
Ja kjente jeg trengte detSå herlig å få sove så lenge!
Ja det forstår jegGjør ikke meg noemen så bor vi 3 timer unna og må oftest dra på lørdager..
Kos dere med besøkI dag kommer mormora og oldemora til lille på besøk! Som jeg gleder meg. Men først må vi rydde litt![]()
Hva har du shoppet ?Og jeg som ikke skulle shoppe på en stund siden det gikk så mange penger i Barcelona
Tenkte meg i grunn detJs var en del![]()
Klær til ungene.Hva har du shoppet ?