Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Noen av dere som har erfaring med modningsakupunktur, eller har tenkt å prøve det denne gang?![]()
Har vært inne på tanken om å prøve det denne gang, men er bare i uke 34, så må nok kanskje vente ettpar uker til..
Jordmor sa til meg når jeg spurte at man ikke får før uke 38... Er det forskjellig fra plass til plass? Synes det va stor forskjell ihvertfallVil ha det nu... Har så sykt symfyseløsning at æ ikke klare noe som helst og vil bare grine når æ tenke på at det er 38 daga til termin.......
Men dere som har prøvd det her, er det noen som kan forklare meg hvordan en akupunkturtime foregår sånn litt mer detaljert? Hvor lang til varer deg? Gjør det vondt? Hvordan ligger man/sitter man?
Jeg er helt blank og merker at jeg blir skremt av hele tanken, da jeg er så redd for nåler, men jordmoren min gjør dette og anbefaler meg det veldig så har litt lyst allikevel![]()
Fikk to på innsiden av føttene(tror jeg), to ved knærne en i hodebunnen. Syns det var vondt når hun stakk. Ikke selve det at nålen går gjennom huden, men at nålen treffer riktig punkt som gir et lite støt. Etterpå gikk det bra, men den i hodebunnen var relativt vond hele tiden. Kroppen slappet utrolig nok veldig godt av.Men dere som har prøvd det her, er det noen som kan forklare meg hvordan en akupunkturtime foregår sånn litt mer detaljert? Hvor lang til varer deg? Gjør det vondt? Hvordan ligger man/sitter man?
Jeg er helt blank og merker at jeg blir skremt av hele tanken, da jeg er så redd for nåler, men jordmoren min gjør dette og anbefaler meg det veldig så har litt lyst allikevel![]()
Vil tro det er forskjellig praksis på hvor de stikkerhun jeg var hos stakk to i hver legg, to oppe ved hvert kne og en midt i hodebunn. Stakk på steder som skulle være bra for livmora, nyrene og avslapping (var noe mer og, men husker ikke i farten). Satt med de en halvtime.
Var ikke vondt syntes jeg - men godt![]()
Etter behandlingene var jeg en del kvalm og hadde mye nedpress
Fikk to på innsiden av føttene(tror jeg), to ved knærne en i hodebunnen. Syns det var vondt når hun stakk. Ikke selve det at nålen går gjennom huden, men at nålen treffer riktig punkt som gir et lite støt. Etterpå gikk det bra, men den i hodebunnen var relativt vond hele tiden. Kroppen slappet utrolig nok veldig godt av.
He he, ja jeg er ikke så fan av nåler jeg hellerSyns det høres skummelt ut med de nålene altså, men har liksom så lyst til å prøve allikevel. Ikke bare for at det skal hjelpe med fødsel men også fordi det er så mange som sier de blir så avslappet av det, og det høres helt fantastisk ut akkurat nå, haha!!