~.:[Skravletråd]:.~

Fikk brev fra nav om at de stopper utbetaling av sykepengene mine fordi jeg har vært sykemeldt i over 8 uker. Blæ. Jeg må ringe de på mandag og høre om de ikke har fått brev fra legen min ang. det, for kan jo ikke være uten penger :/

Ah, blir helt stressa av Nav! Har bare fått halve lønna mi den her mnd pga at jeg har blitt sykemeldt, enda ikke hørt noe fra NAV om pengene :bored:

Ungen sover enda, kl 0730..far var på byen i går og er nok glad for det ;)

Jeg skal snart i gang med å bake rundstykker til frokost, før vi skal gjøre oss klar til tur med barnehagen.

Synes det var litt rart, for legen har jo skrevet på meldingen at jeg ikke kan jobbe og at det neppe vil endre seg før etter fødselen.. men skal ringe til de og høre. Får utbetalt lønn fra jobb jeg også, så har fått lønn nettopp, men er jo kjedelig om det ikke ordner seg raskt.

Da ville eg bar ringt de. Vist han har skrevet det, så har de ikke noe de skulle sagt. Kanskje brevet bare e blitt sendt ut på automatikk?? Ordner seg nok raskt uansett. Men fy så mye unødvendig styr det e med nav!!! Håper eg alltid kommer til å være frisk nok til å jobbe, og aldri trenger hjelp fra de......

Da ville eg bar ringt de. Vist han har skrevet det, så har de ikke noe de skulle sagt. Kanskje brevet bare e blitt sendt ut på automatikk?? Ordner seg nok raskt uansett. Men fy så mye unødvendig styr det e med nav!!! Håper eg alltid kommer til å være frisk nok til å jobbe, og aldri trenger hjelp fra de......

Ja, var jo sendt ut mellom forrige og ny sykemelding også, så kan hende at det var bare en sånn automatisk greie. Glemte selvsagt å ringe i dag, men må få gjort det i morra. Så mye styyyr.. Men er jo egentlig veldig fint at de eksisterer, og at det er litt "vanskelig" å få penger om man virkelig ikke har behov for det. Skulle bare ønske det var litt mindre stress for meg akkurat nå :P

Når huset ser så bomba ut at du ikke aner hvor du skal begynne..

Setter meg i sofaen med en kopp kaffe og strikketøy inntil videre.

Skulle ga meg en liten dupp..ble 2, 5 time det.. :o

Ja, var jo sendt ut mellom forrige og ny sykemelding også, så kan hende at det var bare en sånn automatisk greie. Glemte selvsagt å ringe i dag, men må få gjort det i morra. Så mye styyyr.. Men er jo egentlig veldig fint at de eksisterer, og at det er litt "vanskelig" å få penger om man virkelig ikke har behov for det. Skulle bare ønske det var litt mindre stress for meg akkurat nå :p

Og da var det i orden, og stressegreia med dama på finn.no er i orden, så nå satser jeg på at resten av livet (iallefall resten av svangerskapet) forløper uten mer stress :P

Sykt irriterende, en nettbutikk har 20 %. La oppi voksi classic mini, venter litt for å høre med mannen. Han sa vi skulle kjøpe, trykker igjennom bestillingen, men nå er det utsolgt. SÅ irriterende!

Og da var det i orden, og stressegreia med dama på finn.no er i orden, så nå satser jeg på at resten av livet (iallefall resten av svangerskapet) forløper uten mer stress :p

Blæ, gledet meg for tidlig. nav-fyren ringte i dag og trengte oppfølgingsplan fra arbeidsgiver. Men har sagt fra til arbeidsgiver om det i alle fall, så forhåpentligvis fikser det seg nå. Stress. Er jo en heldagsjobb bare å fikse papirting til Nav. Sliten allerede før jeg skal på fysio, så lover virkelig godt for dagen. :shifty:

Sykt irriterende, en nettbutikk har 20 %. La oppi voksi classic mini, venter litt for å høre med mannen. Han sa vi skulle kjøpe, trykker igjennom bestillingen, men nå er det utsolgt. SÅ irriterende!
Den er kjedelig!!

Back
Topp