Skravletråd April

Ja det blir sikkert godt :)
Var alene når jeg fikk tvillingene så gleder meg til å ha en god menn ved min side jeg også :D
Da blir det sikkert godt nå ja :D

Fikk du hjelp av venner og familie sist da eller?
Syns det var stress nok sist med pumping hver tredje time, prøve å amme også mate snuppa samt sterilisere utstyr nesten hele tiden, aner ikke hva jeg skulle gjort med to! :o

Da blir det sikkert godt nå ja :D

Fikk du hjelp av venner og familie sist da eller?
Syns det var stress nok sist med pumping hver tredje time, prøve å amme også mate snuppa samt sterilisere utstyr nesten hele tiden, aner ikke hva jeg skulle gjort med to! :o
Hadde en del besøk, men har aldri hatt særlig godt nettverk. Mamma hjalp det hun kunne men hun hadde en fire åring selv på den tiden.
Så føler nesten som om det er første gang nå :P sist gjorde jeg det jeg måtte OG klarte å nyte det heldigvis :) denne gangen skal jeg det samme, men også få sjangs til å slappe av litt ;)

Hadde en del besøk, men har aldri hatt særlig godt nettverk. Mamma hjalp det hun kunne men hun hadde en fire åring selv på den tiden.
Så føler nesten som om det er første gang nå :P sist gjorde jeg det jeg måtte OG klarte å nyte det heldigvis :) denne gangen skal jeg det samme, men også få sjangs til å slappe av litt ;)
Du får slappe av og nyte det! :D
Er gutta lært opp til å være selvstendige så du får slappet skikkelig av? ;)

Jaja du har ihvertfall litt tid igjen ;)
Men intensiv øving til den tid kanskje? ;)
Hehe. De er veldig flinke egentlig :) kan gjøre det meste selv. Er vel mer å vente nå og se om de får diagnose og eventuelt medisiner så blir det nok litt enklere :) bup lovet å få det gjort før Lillemor kommer :)

Back
Topp