MA

Flowerpower91

Forelsket i forumet
Junibarna 2019
Hei jenter.. Var på ultralyd idag og skulle få se et bankende hjertet, men legen fant ingenting. Hadde endel væske i livmoren som tilsvarte at jeg var like langt på vei som det jeg trodde, men hun ville ha meg tilbake på torsdag for å sjekke.. Hadde også endel væske rundt livmor som hun ikke viste hva var, hun hadde sett det før men det skjedde ikke ofte.. Er utrolig lei meg og skuffet da frøet var veldig etterlengtet.... For en start på helgen...

Huff, skjønner det var tøft. Håper at det kan gå bra allikevel, kanskje et lite håp så lenge hun ikke var helt sikker. Krysser fingre i alle fall! Ta vare på deg selv! ❤️

Å nei <3
Håper det bare var for tidlig til å se mer...
Klem

Så trist :( Du kan ikke vært kortere på vei enn du tror da? Når jeg var på ul i uke 5 så de ingenting, bare væske

Så trist :( Du kan ikke vært kortere på vei enn du tror da? Når jeg var på ul i uke 5 så de ingenting, bare væske
Nei jeg tror ikke det.. Fikk positiv test 9 dpo. Tror ikke jeg kan være så mindre på vei en det jeg er... Vet ganske sikkert når jeg hadde EL.. :-(

Tusen takk for gode ord jenter <3 er så sliten og lei, føler meg bare tom.. Vet det bare var et lite embryo, men det er så vondt når det var så ønsket.. Får klamre meg til det mikroskopiske håpet om at det er noe der om en uke..

Huff så leit!! Sender deg en stooor varm klem å håper det viser seg at alt er i skjønneste orden på torsdag :Heartred

Å, nei. Så trist!
Krysser fingrene for at det ser bra ut neste uke!

Krysser fingrene for deg!! <3

Synes det er kjempe rart, at HCG stiger så fint også er det ingenting der.. Merkelig! Håper det var feil :(
Om det er såkaldt blighted ovum så stiger hcg, men det vokser ingen baby der...

Kjempetrist, håper det ikke går så lang tid för spiren sitter igjen Flowerpower91 <3

Håper det bare er litt for smått å se. Jeg var også helt sikker på når el var men ble satt tilbake 4 dager. De dobler jo str sin veldig ofte nå i starten :)

Om det er såkaldt blighted ovum så stiger hcg, men det vokser ingen baby der...

Kjempetrist, håper det ikke går så lang tid för spiren sitter igjen Flowerpower91 <3
Ja jeg tenkte det kunne være det... Men legen mente at det har vært et embryo der, kunne se at noe var der... Hun tror jeg er mindre på vei en jeg tror, men har vanskelig for å tro det... :-(

Ja jeg tenkte det kunne være det... Men legen mente at det har vært et embryo der, kunne se at noe var der... Hun tror jeg er mindre på vei en jeg tror, men har vanskelig for å tro det... :-(
Krysser fingrene for at legen hadde rett og at neste gang du kommer så er alt fint <3

Back
Topp