Flyreise 1trimester

Panamama

Glad i forumet
Leser om mange som sier at det ikke er noe problem, men selvfølgelig folk som skriver at de har opplevd sa/ma og lurer på om det kan være knyttet til flyreise. Spurte også gynokologen min og han sa det ikke var noe problem. Men klarer likevell ikke å legge det fra meg. Har bestilt Barcelonatur i mai, er da 8 uker når vi reiser, men blir så fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre. Vil jo ikke risikere noe. Hva tenker dere?

Du får tenke slik at mister du, så er det som regel en grunn for det.

Jeg er førstegangs gravid, men skal til Spania om to uker og da er jeg 8 uker på vei - ser ikke for meg at det er noe farlig. Hva skal være farlig med det i såfall?

Jeg tenker som så at en flyreise kan ikke ha en innvirkning på en sånn måte at man spontanaborterer :) Da hadde det vel heller ikke vært trygt å fly i det hele tatt under graviditeten. Håper du klarer å få nok ro til å nyte ferieturen din! Det hadde nok gjort veldig godt :Heartred :)

Jeg skal ut og fly når jeg er ti uker, og tenker også at det skal gå greit :-)

Fly og kos deg! Det er ikke farlig! Snakker av erfaring :)

Jeg flyr mange ganger i mnd, ofte hver uke pga jobb så jeg presiserte for legen at dersom det er en ørliten sjans for at det påvirker negativt så må jeg vite det. Men det hadde ingenting å si.

Ble litt tryggere nå, takk for betryggende ord ❤️ Hvis formen holder seg og ikke blir dårlig som sist så skal vi passe på å reise :D

Jeg er førstegangs gravid, men skal til Spania om to uker og da er jeg 8 uker på vei - ser ikke for meg at det er noe farlig. Hva skal være farlig med det i såfall?
Når man googler finner man mye rart :P er noen som har opplevd å miste i forbindelse med det, mente det hadde noe med trykket å gjøre eller noe sånt.. Eller stråling. Jeg vet ikke. Men ble litt beroliget av svarene her også :)

Reiste tr Trheim-Oslo i uke 8 forrige svskap, ingen problem:)

Reiste til USA forresten da jeg var 2.5mnd på vei med første. Det gikk veldig bra, bortsett fra kvalme :) :D

Back
Topp