Dr. Phil

Så det før :p går det fremdeles? :p

Innimellom... Syns han virker rådlink i noen programmer mens andre programmer er han en skikkelig tulling :p men hva veit jeg, er jo mulig det er en del av behandlinga for alt jeg veit :p

Nei, ikke nå lenger

Innimellom hvis det ikke går noe annet på tv og jeg har lyst på litt bakgrunnsstøy;-)

Så litt på det før, men måtte bare slutte. Av og til er han direkte slem. Flere ganger har jeg tenkt at jeg hadde gått i forsvarsposisjon og lukket ørene for det han sa om det hadde vært meg som satt der. Han kommer med noe bra, og noe dårlig.

Så litt på det før, men måtte bare slutte. Av og til er han direkte slem. Flere ganger har jeg tenkt at jeg hadde gått i forsvarsposisjon og lukket ørene for det han sa om det hadde vært meg som satt der. Han kommer med noe bra, og noe dårlig.
Han er kun "slem" når folk faktisk virkelig trenger å høre det da - er nå min mening :D

Haha, mannen mobber meg skikkelig for det, men jeg digger dr phil :P Han er utrolig dyktig, og er veldig mye gærne folk der! Kan bli litt svett til tider :P Jeg er sånn som plutselig i en samtale kan si noe a la "dette så jeg på drphil", haha :D

Elsker dr phil. Pleier å ringe bestevenninnen og diskutere når det går på tv. Vår hemmelighet:) haha!

Han er kun "slem" når folk faktisk virkelig trenger å høre det da - er nå min mening :D

Ikke alltid. Mange ganger ja, men han har angrepet folk som har sin egen historie om han bryr seg med å spørre hvorfor de er som de er. Som psykolog burde han kunne lete etter svaret på hvorfor fremfor å kun forsvare en part.

Så mye på det før. Merker jeg savner det når det ble nevnt her:p

Ikke alltid. Mange ganger ja, men han har angrepet folk som har sin egen historie om han bryr seg med å spørre hvorfor de er som de er. Som psykolog burde han kunne lete etter svaret på hvorfor fremfor å kun forsvare en part.
Hehe, ok :) Jeg er fortsatt ikke helt enig :P

Back
Topp