Torsdagens jakt på 8000 innlegg og 270 tråder

Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av hvor mange tråder jeg har opprettet i april? Bruker app via iphone
Jeg teller 25, men får jo ikke sett de du har på evt skjult gruppe :)

Jeg teller 25, men får jo ikke sett de du har på evt skjult gruppe :)
Wow, 25 tråder i april allerede! :o :D Da mangler jeg bare noen innlegg. Tusen takk for hjelpen! Kunne tenke meg å vinne 1 års forbruk på kremer :D

Wow, 25 tråder i april allerede! :o :D Da mangler jeg bare noen innlegg. Tusen takk for hjelpen! Kunne tenke meg å vinne 1 års forbruk på kremer :D
Hadde vært kremer nok for hele livet for min del haha :p

Så bra:)

Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg kan finne ut hvor mange tråder jeg har laget. Prøvde å søke i går men søker siden gikk bare rundt og rundt

Jeg har bare gått inn på alle underforumene og talt. Stoppet da jeg kom til 20 :P

Jeg har bare gått inn på alle underforumene og talt. Stoppet da jeg kom til 20 :P
Ok huleste dagen hadde
E jeg 15 tråder men slutta å telle etter 15. har sparka ut mange etter det også:) hadde håpet at jeg kunne søke det opp men fikk bare opp ALLE tråder jeg har svart på :p

Ok huleste dagen hadde
E jeg 15 tråder men slutta å telle etter 15. har sparka ut mange etter det også:) hadde håpet at jeg kunne søke det opp men fikk bare opp ALLE tråder jeg har svart på :p

Haha, huleste dagen? :P

Ok, men da har du jo minstekravet av tråder om du satser på de høyeste premiene i topp 100, om det var det du lurte på :)

Back
Topp