Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmødrene på nrk nett-tv er en fin serieSøkte på fødselsvideo på YouTube, men i filmen jeg så hylte kvinnemennesket så gæli at jeg tør ikke se mer.... Jeg som ikke hadde nerver før...
Kjempespennende!Tenk at det er så nærme
Gleder meg skikkelig!
Blir spennende å se hvem som er først ut
![]()
Det håper jeg også! Men blir helt klart veldig spennende å følge med på denHåper det er en god stund til vi ser noen på fødelisten jeg![]()
Det blir det! Regner med (dessverre) at det ikke er lenge før det begynner å dukke opp folk på den. Men håper babyene ikke har det så veldig traveltDet håper jeg også! Men blir helt klart veldig spennende å følge med på den![]()
Søkte på fødselsvideo på YouTube, men i filmen jeg så hylte kvinnemennesket så gæli at jeg tør ikke se mer.... Jeg som ikke hadde nerver før...
Jeg trodde noen hadde kommet først :O Ikke lenge igjen!
Spørs nok det altså... Får bare håpe de holder seg inne så lenge som overhode mulig. Heldigvis har de fleste her kommet så langt i svangerskapet at det stortsett går veldig fint selvom det er for tidlig!Det blir det! Regner med (dessverre) at det ikke er lenge før det begynner å dukke opp folk på den. Men håper babyene ikke har det så veldig travelt![]()
Håper det er en god stund til vi ser noen på fødelisten jeg![]()
Ja jeg og, da den plutselig komJeg trodde noen hadde kommet først :O Ikke lenge igjen!