Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekk finn![]()
Vaske godt så går det fintØnsker ikke å kjøpe brukt da det er en pute som kan være mange forskjellige kroppsvæsker av andre folk på![]()
Vaske godt så går det fint![]()
"Trekket er sertifisert av OEKO-TEX og kan vaskes i vaskemaskin på 40 grader.Den er jo nesten 170cm langhvordan skal man få vasket den skikkelig? Og tror bare trekket kan tåle maskin og ikke selve innmaten ?
Begge tåler maskinDen er jo nesten 170cm langhvordan skal man få vasket den skikkelig? Og tror bare trekket kan tåle maskin og ikke selve innmaten ?
Sniker fra september. Neste torsdag har Trumf Trippeltrumf på Flust.no. Der selger de puten, så det blir ikke direkte rabatt, men opptjente kroner i ettertid hvertfallog du kan bruke av Trumf-bonus om du har
Må nok bare nettshoppe herBlir en tur på babyshop på lørdagen![]()
LurtSniker fra september. Neste torsdag har Trumf Trippeltrumf på Flust.no. Der selger de puten, så det blir ikke direkte rabatt, men opptjente kroner i ettertid hvertfallog du kan bruke av Trumf-bonus om du har
Har allerede benyttet meg av rabatten ved innmelding. Spørs om jeg må få kjæresten til å melde seg inn i tilleggDa har jeg vært på BabyShop og handla puta mi
Jeg meldte meg inn i kundeklubben og fikk 15% på første handel hvis jeg kjøpte 2 varer.
I tillegg fikk jeg en gratis Tommee Tippee bleiebøtte!
OG neste gang jeg handler der, får jeg 10% på hele kjøpet
Løp og kjøp folkens!
Hvor er babyshop i Trondheim?Har allerede benyttet meg av rabatten ved innmelding. Spørs om jeg må få kjæresten til å melde seg inn i tillegg![]()
På SirkusHvor er babyshop i Trondheim?![]()
Så braDa har jeg vært på BabyShop og handla puta mi
Jeg meldte meg inn i kundeklubben og fikk 15% på første handel hvis jeg kjøpte 2 varer.
I tillegg fikk jeg en gratis Tommee Tippee bleiebøtte!
OG neste gang jeg handler der, får jeg 10% på hele kjøpet
Løp og kjøp folkens!