Skravletråd April

Da er du i god gammel driv ja.

Jeg er ikke sikker, men tror ikke jeg har passert de 1000 enda jeg. Ikke 18 tråder heller, det talte jeg over nettopp, tror det var 10
Ja iallefall for noen dager ;-)

Laget over 20 tråder også denne mnd, og godt over 1000 innlegg.
Lenge siden jeg har nådd et krav sånn i konkurranse. ;-)

Jeg har hatt alle mine på 3kg tallet. Noen langt nede mens andre langt oppe :p har merket stor forskjell på underlivet etter hvor store barna var :p hadde jeg fått en 4,5 kg hadde jeg blitt ødelagt..
Hvordan forskjell da? xD

Barn tar slike ting veldig bra og.. 6 åringen min ble lei seg.. Men samtidig har så fin og naturlig vinkling på det
barn tar det mye lettere enn oss. at henne ble påvirket som vi trodde er faktisk voksesmerter så glad henne ikke skjønner noe :)

Høres ikke trivelig ut.. Men.. Om man aldri drar, så er det fort gjort at de ikke er mulig å redde lenger.. :/ Dessverre.. Har sett sånt mange ganger.. f.eks der folk har nektet å dra til tannlegen fordi de ikke har vondt.. og når de først drar igjen, må de trekke masse :eek:

Var det en offentlig tannlege?
Gikk ut av skolehelsetjenesten så hadde ingen tannlege mer kom til tannlege som sa jeg hadde ingen hull. Visdomstennene som må ut. Trakk en i september og må trekke neste i mai.. Eller operere som det er

Gikk ut av skolehelsetjenesten så hadde ingen tannlege mer kom til tannlege som sa jeg hadde ingen hull. Visdomstennene som må ut. Trakk en i september og må trekke neste i mai.. Eller operere som det er

Visdomstennene er heldigvis ganske ubrukelige for de fleste.. vær glad du får trukket dem NÅ du.. Om de måtte ut etter du var 30, Hadde det blitt mye vanskeligere...

Back
Topp