Hvor ofte skifter dere overmadrassen?

I dag!!!! Men trenger å bytte madrassen så jeg også i dag

Denne er ur gammel. Men har vaska den på renseri et par ganger

Det har jeg aldri gjort.. Men kjøpte ny seng for litt over ett år siden da :p

Tja, har kjøpt ny en gang. Muligens 3 år siden. Bruker alltid tisselaken under vanlig laken for å beskytte.

Byttet til jul når minste flyttet på eget rom, da var senga fire år...
Har hatt den til rensing en gang før

Aldri kan ta av trekket og vaske har vell gjort det 1-2 ganger

Skal man byte det???

Eg må ærlig innrømme at det viste eg ikke :-P har vaska den over delen den ligg i men ikke noe aent

Har aldri gjort det (senga er fire år gammel) men må kjøpe ny overmadrass snart. Den inneholder vel alt som kommer ut av kroppen på små barn. Neseblod, urin, morsmelk, gulp etc. Usj, er nok på tide ja. (Har vasket trekket flere ganger altså, men vil ha en ny og fresh en snart etter mye samsoving)

Hatt senga i 4 år. Skifta overmadrass nå :) men det var fordi vi gikk fra 2 enkle til en dobbel overmadrass

Har ikke gjort det enda, hele senga er 2 år gammel. Bruker madrassbeskytter over som vaskes med jevne mellomrom. Men skiftes nok om en 3 års tid, da det anbefales å skifte ca hvert 5 år :)

Vi skiftet for to mnd siden, da var det 7 år siden sist. Men må bytte madrassene snart også, de er i dårlig forfatning. ..

Det har vi ikke gjort. Men har jo både madrassbeskytter og laken på, samt at trekket kan vaskes.

Hvert 2 år ca.

Back
Topp