BbHugme tilbud

IsThisReal

Gift med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Februarbarna 2023
Er det noen som vet av BbHugme på tilbud eller et sted hvor man kan få noe rabatt?
Den er SINNSYKT dyr, men helt sikkert verdt pengene. (1400kr)
Samtidig er det en stor investering i en pute/ammepute/babynest som jeg ikke helt klarer å rettferdiggjøre.

Ser den selges på mange nettbutikker, så det må da finnes et sted hvor man kan få en rabattkode? :)

image.jpeg

Har du sjekket på prisjakt.no? Der kan du jo finne ut hvem som er billigst i alle fall :-)

Sniker meg inn bare for å si at den definitivt er verd hver krone :D beste kjøpet jeg noen gang har gjort :D redusert bekkenplagene betraktelig :)

Aaah! Er dette den lange puta? Har sett bilder av gravide som ligger å sover med en sånn.

Jepp! Har hatt prolaps og sliter allerede med ryggen, så noe må kjøpes :p

Sliter med ryggen selv, tror jeg må spare til en sånn :-D

Nei... men det står at det kun gjelder i butikk til og med 16.4.

Da er det sikkert fysisk butikk dersom man viser e-post eller noe.
Jeg har ikke noen butikker i nærheten eller mulighet til å dra til Oslo :(

Om det ikke haster så kan du vente og se om Babyshop har x-antall % rabatt på alle varer. De har det en gang i blant :) også en fordel å følge BBhugme på instagram, de har tilbud i nettbutikken av og til :)

Jeg eeelsker min bbhugme pute!! :love7
Har du råd er det bare å lukke øya og dra kortet :p

Jeg leta rundt på nettet, fant ikke tilbud noe sted. Endte med å bestille til full pris fra Jollyroom, der hadde de i hvert fall noen på lager. Henta den i dag, gleder meg til å teste den i natt. Sover helst på magen, så det begynner allerede å bli litt vanskelig å sovne. (hvordan skal det gå om 4 mnd..?) Tenkte derfor det var greit å få puta så fort som mulig :)

De hadde på tilbud i butikkene på Babyshop, men ikke i nettbutikken. Men de gikk fort... Jeg ringte nærmeste butikk i 14 tiden for å spørre om de fremdeles hadde inne, og da hadde de to igjen, men det var ei i butikken som holdt på den ene. Så jeg ba pent om den kunne legges av en time, så kom jeg å hentet. Klarte ikke helt å hoppe over tilbudet. Selv om jeg hadde bestemt meg for å ikke handle på noen uker. Men greit å ha. jeg har hofter som krangler med meg både nå og da. Så tenker jeg er preventativ ;)
Håper den er verdt hver krone

Babyshop har den på tilbud til 1099,- i alle fysiske butikker. Gjelder den tyrkise fargen☺️ Gjelder ut lørdag.

Babyshop har den på tilbud til 1099,- i alle fysiske butikker. Gjelder den tyrkise fargen☺️ Gjelder ut lørdag.

Jeg har ingen fysiske butikker nær meg dessverre

Hvis du går inn på kupongkode.com, så er det godt mulig du finner noen rabattkoder :)
Bare skriv inn nettsiden(e) du tenker å kjøpe fra, så finner du ut om det finnes noen rabattkoder for den siden. Jeg bruker denne nettsiden hver gang jeg skal handle på nett, og har spart mange hundre kroner på det :)

Back
Topp