Hasj

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Burde hasj bli lovlig på lik linje med alkohol?

For eller mot?

Er det greit å få det på resept?

Nei, det bør ikke legaliseres. Mange begynner med røyk, så hasj og da er veien kort til sterkere saker.

På resept bør det være god kontroll på.

Vet ikke

Hehe, tror nok du vet hva jeg mener:P
Hasj må ALDRI legaliseres!! Jeg er sterkt imot;)
Hvorfor? Det ødelegger deg!:)
Må signere denne :) Er helt i mot hasj og syns det er tragisk at det legaliseres rundt om i USA

Eg ville før hatt forbud mot alkohol enn lovlig narkotika.

Nei!
Medisinsk bruk av hasj er ikke det samme som å røyke en joint noe man burde huske og er virkelig ikke et poeng for å legalisere hasj da den er ganske ødeleggende! Jeg er heller ikke glad i bruken av alkohol heller da og kunne godt gjort det også ulovlig, men trenger ihvertfall ikke flere lovlige rusmidler!!!
Har en bror da som prøver å spre propaganda hele tiden om hvor bra det er osv, blir kvalm av hele greia!!!

Jeg er for legalisering, uten at jeg har en veldig god begrunnelse for det.

Veldig veldig imot!!!
Altfor mange venner som er døde i dag pga de begynte med hasj som 13-14-åringer!

NEI til hasj og legalisering av dette!! Alkoholdebatten kan diskuteres til vi blir blå i ansiktet.. Alkohol er her og er lovlig, ikke noe vi får gjort med det.
Hasj er et farlig narkotisk stoff og det er nå påvist hvilke bivirkninger dette kan medføre på menneskers psyke. Det er skremmende å høre folk fortelle om psykoser og andre psykiske lidelser de har fått som følge av hasjrøyking.
Dessuten, ingen heroinister ble narkomane ved å sette seg et skudd med heroin. Om du spør, svarer nok flertallet at det begynte med en uskyldig joint!!

Jeg er for legalisering, uten at jeg har en veldig god begrunnelse for det.
Du burde i det minste vite hvorfor. Når du ønsker at et så ødeleggende preparat skal bli gjort lovlig.

Jeg er sterk i mot legaliseringav hasj. Men er for medisinsk hasj, under veldig strenge og godt kontrollerte forhold.

Ikke for legalisering sånn at alle kan få tak i det å misbruke det, men på resept for medisinsk bruk er jeg ikke imot.

Back
Topp