Er det noen av dere som har matkasse? Er det verdt det? Det er kun Godt levert som leverer ut hit i gokk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville heller hatt Adams Matkasse, for de er rimeligere enn godt levertVi har prøvd Adam sin sunn og lett.
Var forsåvidt verdt det, men jeg har unormale matallergier så for oss lønner det seg ikke alltid å kjøpe kasser sånn fordi jeg ikke kan spise alle middagene.
Kjøper de ukene jeg kan spise minst 4 av middagene, så slipper vi å kaste mat
Og vi kjøper dem i hovedsak for å få inspirasjon til middager senere, siden vi ofte spiser samme meny om igjen og om igjen...
Haha, nei så ille! Dumt å ikke kunne jobben sin ja! Jeg syns også de er svindyre, over 800 kr for tre middager. Så vi hadde ikke hatt de hver uke. Men det frister voldsomt å prøve likevel #latBlir sjokkert av prisene på matkassene jeg, kan spise ganske gode middager for det en kasse koster. Må jo uansett på butikken å handle andre matvarer.
Hadde muligens vært greit en gang i blandt men får ikke kasser som er tilpasset våre allergier. Snakket med en på stand for ene matkassen engang (husker ikke om det var adams eller godt levert) og han som sto der hadde ingen peiling på mat virket det som, anbefalte feks paella når jeg sa at det var skalldyrsallergi i familien. Ble ikke imponert da.
Jepp. Jobber med mat selv, og er ganske bevisst når folk nevner allergier, greit å vite om de tåler spor av feks eller dauer av å se en reke.Haha, nei så ille! Dumt å ikke kunne jobben sin ja! Jeg syns også de er svindyre, over 800 kr for tre middager. Så vi hadde ikke hatt de hver uke. Men det frister voldsomt å prøve likevel #lat![]()
De leverer heller ikke hitVi bruker kolonial.no de har noe lignende matkasse også... Du kan kjøpe middager ... Anbefaler de, utrolig bra varer og like billig som butikken![]()
De leverer heller ikke hit![]()
Tihi, de leverte ikke hit sist jeg sjekket hvertfall!Trodde de leverte overalt jeg siden de leverer her![]()
Tror vi bare må prøve jeg altså! For å få litt inspirasjon!Vi bruker godt levert. Får kasse med tre middager. Er veldig fornøyd med den! God mat, og det viktigste for vår del; variasjon.
Ja, det er akkurat det. Vi har ei på 1,5 år og en baby på 1 mnd, så det frister veldigVi har prøvd adams matkasse 3 uker og nå stopper vi. Ikke fordi maten ikke er god. Det var fint med nye impulser. Men det er bare vi voksne som spiser maten som oftest. Og med endel matintoleranse utgår mange av rettene. Vi hadde tenkt å prøve allergi kassen, men den har de sluttet med.
Synes ikke vi sparer så mye tid eller penger på det. Men mindre svinn blir det og det er bra.
Prøver igjen litt senere når lillebror er kommet. Da kan dagene bli hektiske en periode.
Det er jo bare å prøveJa, det er akkurat det. Vi har ei på 1,5 år og en baby på 1 mnd, så det frister veldig![]()
Det er lov å håpeDet er jo bare å prøveKanskje er det helt perfekt for dere.