Flink til å si fra?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hører mange her som sier de ikke tør si ifra om ting..
Så jeg spør; er DU flink til å si i fra, generelt sett?
Og er det noen ting du er bedre/verre på å si i fra om? :)

Jeg burde vært flinkere. Er litt for redd for å tråkke folk på tærne.

Kommer litt ann på hva det er, er nok flinkere på jobb enn på privat.

Jobber med endel damer som er eldre enn meg og før syns jeg det var litt ekkelt å gi beskjeder men samtidig så er det mitt ansvar å passe på at ting blir gjort som det skal.
Det er jeg som må stå til ansvar ovenfor sjef og kunder, lettere å gjøre det når jeg vet at det har blitt gjort som det skal.

Privat er jeg vel bedre på å hinte, haha :)

Jeg hinter først, og sier fra hvis det ikke går inn.

Og hvis jeg ser unger som plager andre, folk som breier seg ut på bussen i rushen, folk som oppfører seg ugreit eller føler at noe ikke kan hintes om, sier jeg fra.

Jeg er flink. Jeg er den venninner blir flau over.. Jeg hater folk som sniker, kjører idiotisk og unger som plager andre.

Min nevø har en del venner som erta mi lille jente. Jeg hørte det og sa i fra. Jeg ble kjent som den skumle dama i nabolaget. Nevøen min ler enda :p

Sniker du foran meg, får du fint gå bakerst i køen før flammene kommer ut av nesa mi. Har skjedd noen ganger...

I bil. Jeg tuter og skal vi samme plass sier jeg jommen i fra da også. Litt flaut når jeg i ettertid så hu ene jobber i bhg til minsta. Vel... Får lære seg vikeplikt gitt hu også.

Så jeg burde vel egentlig holde mer kjeft. Men vanskelig det også :p

Er overhodet ikke flink til å si fra, om noe som helst, men har blitt mye bedre. Nå tør jeg i det minste si fra om jeg får servert feil rett på restaurant :-D

Har blivit mer flink de 2 Sissta åren. Før så våga eg aldrig si ifra:-)

Samme her. Samtidig som jeg irriterer meg over de som ikke tør å tråkke folk på tærne. Haha... :P

Jeg er blitt litt flinkere, da.
Blitt flinkere jeg også. Spesielt på jobb. Orker ikke godta alt mulig lengre.

Ja, til nær familie og venner. Men på en grei måte. Sjeldent til folk i butikken osv.. Får meg ikke til å gjøre det!

Flink til å si ifra til familie men jeg er og flink til å snakke til unger xD haha

Kommer helt an på. På jobb eller hjemme er jeg ikke redd for å si ifra, men til fremmede er jeg ganske tilbakeholden..

Jeg burde vært mye flinkere. Skulle ønske jeg klarte si fra når jeg ikke var komfortabel med ting eller når ting ikke passer.

Jeg prøver være veldig imøtekommende og åpen for å møte andre og deres ønsker. Syns det er vanskelig å si nei til folk også.

Prøver øve meg på å bli flinkere til å so fra. Er ikke en bra ting, man blir fort utnytta når man ikke klarer si fra og sette foten ned en gang i blant!

Veldig dårlig på det, men når begret renner over, så kommer det likevel

Både ja og nei.
Jeg klarer fint å si i fra, men ofte tenker jeg bare "jaja samme det" hvis det ikke er noe som er viktig for meg. Orker ikke bruke energi og tid på enkelte ting.

Back
Topp