Autocorrect

Jeg skriver så mye rart hele tiden men ingen konkret nå. Skulle engang skrive malena ble naken xD

5278bb3a6dbd6061791f1e1e29209fcd

Ikke min egen, men kjærestes far er prest og han skulle sende melding til noen som hadde invitert til middag.
Da skreiv han at han var opptatt, for han skulle delta i barnedrap den dagen.
Var ment som barnedåp :P

Hihi, jeg skulle skrive et ord, ble kaninorgasme istedenfor :o Heldigvis ble den ikke sendt... Er kaninorgasme virkelig et ord telefonen syns det er viktig å ha??

Haha!! Jeg skulle skrive konfekt også ble det kaninorgasme!!! Haha

Ellers så er nok den beste da jeg hadde vært på sånn duftlysparty m en kollega som er litt ordentlig av seg.. Begge dro hjem fordi lukta var så intens og vi fikk hodepine.. Oppdaget da jeg kom hjem at hele meg luktet duftlys, og det tenkte jeg da å skrive... Meldingen ble autocorrecta til: det lukter utflod av meg enda.....

Haha!! Jeg skulle skrive konfekt også ble det kaninorgasme!!! Haha

Ellers så er nok den beste da jeg hadde vært på sånn duftlysparty m en kollega som er litt ordentlig av seg.. Begge dro hjem fordi lukta var så intens og vi fikk hodepine.. Oppdaget da jeg kom hjem at hele meg luktet duftlys, og det tenkte jeg da å skrive... Meldingen ble autocorrecta til: det lukter utflod av meg enda.....

Ahahaha! Herlig :D

Back
Topp