Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er med å prøverI dag tror bikker vi 19000 innlegg i denne tråden! Kan vi klare 20000 i denne tråden idag?Ser vi mangler Ca 2500 innlegg totalt for idag!
![]()
Bra!Jeg er med å prøver
Har ikke peiling. Men dere er langt over mars tråden iallefall. Den var vel 12 000Bra!
Det er jo egentlig ikke så mange innlegg unna, rett over 1000!Hva er månedsrekord på en skravletråd egentlig?
Det liker vi!Har ikke peiling. Men dere er langt over mars tråden iallefall. Den var vel 12 000
Må slutte å jobbeHaha morsom du er idag da
Skal jeg være her også på oktober16 og juni12 så sliter jeg med praksis og jobb![]()
Veldig stille i dag. Få sider dajeg kom fra jobbHer var det stille . Ovanligt
Stilla før stormen kanske
Vet ikke om jeg orkerI dag tror bikker vi 19000 innlegg i denne tråden! Kan vi klare 20000 i denne tråden idag?Ser vi mangler Ca 2500 innlegg totalt for idag!
![]()
Skjønner det!Vet ikke om jeg orker
får hoppas de tar seg opp senare ikveldVeldig stille i dag. Få sider dajeg kom fra jobb
Har vært fin den men er trøttfår hoppas de tar seg opp senare ikveld
Hur har dagen din var idag da kengu??
Nei eg har ikkje fødd enda. Har haft mensmurring og kynner de 2 Sissta Dagarna. Går å væntar eg 7 dagar till terminHar vært fin den men er trøtt
Har du født ?
Tja... 2 år tror jeg. Nettopp forlenget kontrakten min med SandviksDet liker vi!Da er det bare å fortsette å skrive!
![]()
Hvor lenge har du vært Forumansvarlig?
Ikke verst!Tja... 2 år tror jeg. Nettopp forlenget kontrakten min med Sandviks
Spennende tider nå daNei eg har ikkje fødd enda. Har haft mensmurring og kynner de 2 Sissta Dagarna. Går å væntar eg 7 dagar till termin![]()
Åssen er formen generelt med å være gravid nå?Der er så godt selskap ♡
Det var detHøres godt ut![]()
Nei de vet at jeg sikkert bare ender opp med å bruke de på bhg ting til jentaHahaikke alltid man får det man ønsker seg
Jeg fyller 28.april![]()
Det ble biff stroganoffOppdater meg, trenger tipshaha
Ble biff stroganoffTja taco kanskje?![]()