Hva er det værste kallenavnet....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Jeg liker ikke blidfis, skjønner ikke helt logikken i å kalle et barn det :p

Last edited by a moderator:
Tullebukk

Eller så er ikke jeg heller fan av prinsessa/ prinsen

Hmm vanskelig

Ikke fan av sånn prins/prinsessegreier.. generelt sånne "klissete" kallenavn :-P Bryr meg lite om hva andre kaller sine egne barn, men har slaktet noen av kallenavnene jenta mi har fått (deriblant prinsesse)

"Lille krapylet" er det værste jeg har hørt... Ikke noe fan av det selvom det blir sagt på en smilende/"morsom" måte...

Familien kaller vår ufødte junior for prinsen. Da begynte jeg å kalle han keiser. Det likte ikke de, så er vi tilbake til "han" og "lille". Det kan jeg leve med. De kan bruke navnet når vi blir enige om navn! :)

de første ukene i svangerskapet kaldte jeg L for Reka, da han mer eller mindre lignet en på UL. Men så gikk det over til Poden og nå er det Mini.

Må innrømme at reka var det værste;P men ingen for kalle han for prins

Er ikke særlig begeistret fra prinsen/prinsessa, liker ikke at noen kalle gutten min for prinsen!!
Jeg er helt enig... mannen kaller dem det da. Han vet at jeg ikke liker det men jeg kan jo ikke nekte han å kalla barna sine fir det.

Kjenner ei som omtaler sin lille jente for ting som "hjertet mitt" osv. Syns det høres rart ut.

Enig med flere her i at prins/prinsesse er ganske kvalmt.. Svigermor kaller barnebarnet sitt for prinsessa og jeg grøsser innvendig med tanken på at hun kan finne på å bruke det på mine barn også :bag:

Edit: kom på ett jeg har hørt i barnehagen. Tater! Det er jo ikke særlig fint :eek:

Tullebukk synes jeg er koselig jeg :) hvis ungene tuller sier jeg ofte tullebukk ;)

Last edited:
Back
Topp