Har dere fått en til?

MammaTilIda

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Heihei!
Jeg er ny her på forumet, har en jente som er født 15.06.12 og prøver å få til en liten søster eller bror.
Har dere fått en til, hvordan er aldersforskjellen og hvordan er samspillet dem imellom?
 
Hei☺ Har ikke fått en til etter junibarnet, men hadde en fra før. Det er 2 år mellom de, og de har masse glede av hverandre, men krangler også veldig mye. Men ingen av de ville nok vært foruten, de savner den andre når de har vært litt vekk fra hverandre:D
 
Jeg fikk en i slutten av juni 2012, og en ny liten søtnos i slutten av oktober 2014:) Hadde planer om å vente noen mnd til, og få 3 år mellom de, men den glapp... De storkoser seg sammen, men er selvfølgelig i tottene på hverandre av og til;) Det var mest sannsynlig sistemann for vår del. Skulle det blitt en til vil vi vente , så det blir minst 3 år mellom.

Masse lykke til! Håper spira sitter snart❤️
 
Hei!!

Frøkna vår er født 5.06.12, men har en storebror fra før.

Han er 3 år eldre. For oss var det perfekt aldersforskjell ;-)

De er som knoll og tott, men samtidig er de veldig glade i hverandre også.
Merker heldigvis at de kan leke mer og mer sammen nå enn før.

Lykke til med prøvingen :-D
 
Åh, 3-4år mellom er det jeg ønsker meg, og nå nærmer det seg jo bursdag for våre små (egentlig store) så jeg håper det klaffer!! Er veldig gøy å lese om hvor mye glede de har av hverandre :D
Det jeg er mest redd for er jo at det skal bli for stor forskjell mellom de, slik at frøkna syns det er uinteressant når hun vokser til :p
 
Åh, 3-4år mellom er det jeg ønsker meg, og nå nærmer det seg jo bursdag for våre små (egentlig store) så jeg håper det klaffer!! Er veldig gøy å lese om hvor mye glede de har av hverandre :D
Det jeg er mest redd for er jo at det skal bli for stor forskjell mellom de, slik at frøkna syns det er uinteressant når hun vokser til :p
Vi ville egentlig ha et par år mellom bare.

Jeg har 5 år til min lillebror, og samboer har 7 år ned til sitt søsken.
Så så mange år ville vi ikke ha mellom våre.

Men to år var umulig pga mitt bekken, så da ble det tre.
Og det er i grunnen passe :)
 
Hei! Storebror her er født i juni 2012 og lillesøster i mars 2015, så er 2 år og 9 mnd mellom dem! Litt sjalusi nå om dagen, men går egentlig veldig fint :)
 
Har tre her, juni 2012jenta er mellomste, ( storesøster juli 2010 og lillebror juni 2015.)
De har vanvittig mye glede av hverandre og savner hverandre etter få timer. Men de to eldste krangler som bare det også, så det er litt både og ;p Men søskenkjærligheten er STOR! Lykke til med prøving :)
 
Blir også 4 år og 5 mnd mellom disse to :)
Snuppa kom i mai og jeg har termin i oktober :)
 
Back
Topp