Sjokolademuffins og smørkrem hvis du vil ha detHvilke har du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokolademuffins og smørkrem hvis du vil ha detHvilke har du?![]()
Godt det da ihvertfallJa så nå har jeg spist såpass at det holder til middag![]()
Ble eggerøre og salat her![]()
Blir spennende å seNei finner det ut på oul 20 mai håper jeg. De skriver ihvertfall at de vil se etter det men at i en prosent av ultralydene så kan de ikke se det pga plassert av fosteret![]()
Hehe. Må og handle. Men vurderer mellom å handle eller vaske hus. Begge tingene bør gjøresHer ble det visst skive med leverposteihaha
Må handle senere..
Spesielt under utfordringerDet går jo så himla fort![]()
Jeg vil gjerne haSjokolademuffins og smørkrem hvis du vil ha det![]()
Å nam nam nam !!!!!Sjokolademuffins og smørkrem hvis du vil ha det![]()
Gjorde det her også sist, men stolte ikke på det 100% før tredje gynekologen kunne si det sammeBlir spennende å sespørs jo veldig på hvordan ungen ligger ja
heldigvis vistes det godt hva vi ventet
![]()
Bare å kommeJeg vil gjerne ha![]()
Nå må jeg bare finne ut hva det blir til middagGodt det da ihvertfall![]()
Ja jeg vetÅ nam nam nam !!!!!
Tja taco kanskje?Nå må jeg bare finne ut hva det blir til middag![]()
Hehe. Må og handle. Men vurderer mellom å handle eller vaske hus. Begge tingene bør gjøres![]()
Er vel litt langt å draBare å komme![]()
Blir nok mest aktiv i kveld tror egEr du uthvilt og klar til dyst igjen?![]()
Nå må jeg bare finne ut hva det blir til middag![]()
Alltid kjekt å få tankene bort dra triste tinggreit å få noe annet å tenke på for mannen, og for meg. klarer ikke prate om det fysisk til folk uten å gråteskulle si i bhg idag at det var dødsfall i familien. vi nevner ikke hvem som har død til noen