Jeg er nysgjerrig.

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Med alt som blir skrivd innpå her av både d ene og d andre,så blir jeg jo nysgjerrig:p men noen ganger er jeg nesten litt redd for å spørre hvorfor på ting,fordi jeg vil ikke at d skal tolkes som et negativt hvorfor:)
Når ting skrives,vet man ikke hvordan toneleiet er og d kan lett mistolkes på sosiale medier.

Skjønner godt at du syns det er litt vanskelig å spørre, fordi mange kan ta ting feil. Noen spørsmål blir stilt på en måte som gjør at man må forsvare seg. Kanskje man kan stille spørsmål på en måte som ikke virker dømmende.

Skjønner godt at du syns det er litt vanskelig å spørre, fordi mange kan ta ting feil. Noen spørsmål blir stilt på en måte som gjør at man må forsvare seg. Kanskje man kan stille spørsmål på en måte som ikke virker dømmende.
Ikke sant. Jeg spør hvorfor og så skriver jeg under at d ikke er ment som kritikk el.

Med alt som blir skrivd innpå her av både d ene og d andre,så blir jeg jo nysgjerrig:p men noen ganger er jeg nesten litt redd for å spørre hvorfor på ting,fordi jeg vil ikke at d skal tolkes som et negativt hvorfor:)
Når ting skrives,vet man ikke hvordan toneleiet er og d kan lett mistolkes på sosiale medier.
Jeg tenker at det er greit å spørre om alt så lenge man spør på en hyggelig måte :)

Man må nesten slenge på et smilefjes og si noe som "er nysgjerrig", "bare lurer", "ikke vondt ment". ;)

Synes også det kan være litt vanskelig å få fram at det ikke er vondt ment, men klarer som regel å finne en pen måte å svare på. Også er jeg nøye med å skrive Tusen takk for svar. Da forstår jeg bedre, eller noe slikt etter at vedkommende har svart :)

Jeg slenger ofte på en ;) eller :) for å ikke virke krass i innleggene, for som du sier så hører vi jo ikke hverandres tone og kan bare tolke utifra det som står...

Ikke alltid lett nei

Jeg slenger ofte på en ;) eller :) for å ikke virke krass i innleggene, for som du sier så hører vi jo ikke hverandres tone og kan bare tolke utifra det som står...
Og vi kvinnfolk er jo flink til å tolke ting som vi selv vil;) og ikke minst analysere hvis gud forby d ikke er et smilefjes bak hver setning:p

Back
Topp