Hvorfor?Kjenner jeg gruer meg til jeg skal til legen nå.
Klarer ikke å konsentrere meg om jobben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor?Kjenner jeg gruer meg til jeg skal til legen nå.
Får du ikke sove skikkelig om natten?Er såååå trøtt.... Hele uka har jeg vært på randen til å klappe sammen og sovne overalt. Hva skal jeg gjøre for å klare å holde meg våken?
huff da? er det noe skummelt du skal sjekke?
Var hos legen på grunn av ekstremt mye migrene.Hvorfor?
Skjønner det er skummelt :/ masse lykke tilVar hos legen på grunn av ekstremt mye migrene.
Skal ta MR av hodet for å utelukke svulst.
Tror ikke det er noe siden pillene jeg har fått har hjulpet veldig, men det er fremdeles en skummel ting å sjekke
Haha![]()
Åh. Satt på det jeg og til jeg kjøpte ordentlig stol. Får jo vondt i rumpa av sånne stoler![]()
Huff ja da forstår jeg du gruer deg!Var hos legen på grunn av ekstremt mye migrene.
Tror ikke det er noe siden pillene jeg har fått har hjulpet veldig, men det er fremdeles en skummel ting å sjekke
Ikke jeg hellerÅrh, får ikke opp varsler idag![]()
Skjønner det er skummelt :/ masse lykke til![]()
Da sitter jeg og venter på å komme innHuff ja da forstår jeg du gruer deg!
Ikke jeg heller![]()
Wæææh! J skal sove borte for første gang i morgen
Jeg og mannen skal på danskebåten. Gruer meg litt, første natta uten baby'n min![]()
Det er nok ingenting, men skjønner det er skummelt. Krysser fingrene for deg. Klem <3Var hos legen på grunn av ekstremt mye migrene.
Det er nok ingenting, men skjønner det er skummelt. Krysser fingrene for deg. Klem <3Var hos legen på grunn av ekstremt mye migrene.
Åh. Håper du får det en dagNope ikke foreløbig
Haha. Pleier å tenke det samme. Må være deiligMisunner virkelig lillebror som ligger i vogna og blir trillet i søvn, altsåAner ikke hvor godt han har det...
Kaffe kanskje?Er såååå trøtt.... Hele uka har jeg vært på randen til å klappe sammen og sovne overalt. Hva skal jeg gjøre for å klare å holde meg våken?
Lykke til!!Da sitter jeg og venter på å komme inn
Ikke jeg heller. Må inn å lese meg oppÅrh, får ikke opp varsler idag![]()
Godt du er på huggetDa må vi opprette det da!Im on it!
Noe ekstra du må sjekke?:/Kjenner jeg gruer meg til jeg skal til legen nå.