Jeg mot meg

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Er det flere her som har fulgt med på den serien?

Jeg ser en episode hver kveld som regel. Er en episode på etterskudd nå.
Jeg synes det er en kjempeflott serie, og jeg har skikkelig sansen for han som leder gruppa. Jeg har sett at noen kritiserer opplegget, siden deltakerne blir så utlevert, men jeg tar det som terapi. Jeg kjenner meg igjen i mange av problemene, og det føles som om jeg er en del av gruppa på en måte. Kjenner jeg savner gruppeterapi, det er en behandlingsform jeg virkelig liker.

Om vi er flere som ser på serien; har dere selv psykiske problemer? Hva synes dere om serien?

Er det flere her som har fulgt med på den serien?

Jeg ser en episode hver kveld som regel. Er en episode på etterskudd nå.
Jeg synes det er en kjempeflott serie, og jeg har skikkelig sansen for han som leder gruppa. Jeg har sett at noen kritiserer opplegget, siden deltakerne blir så utlevert, men jeg tar det som terapi. Jeg kjenner meg igjen i mange av problemene, og det føles som om jeg er en del av gruppa på en måte. Kjenner jeg savner gruppeterapi, det er en behandlingsform jeg virkelig liker.

Om vi er flere som ser på serien; har dere selv psykiske problemer? Hva synes dere om serien?
Har ikke hørt om denne serien en gang jeg..hva går den ut på egentlig? Har hatt angst,depresjoner og posttraumatisk stress lidelse. Bare en gang i blant nå at jeg kan være litt nedfor.

Har ikke hørt om denne serien en gang jeg..hva går den ut på egentlig? Har hatt angst,depresjoner og posttraumatisk stress lidelse. Bare en gang i blant nå at jeg kan være litt nedfor.

Det er en dokumentar som går over flere episoder. En del av episodene er det deltakerne som filmer selv, og så har du gruppesamtaler. Deltakerne har f.eks. angst, depresjon, selvmordstanker, tvang osv.
Serien går på NRK, og ligger ute på nettet :-)

Ikke hørt om jeg heller :p

Så litt i går kveld. Virket interessant, så blir kanskje å se hele på nett-tv.

Back
Topp