Nope ikke foreløbigFått noen indikasjon på at det kan skje?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope ikke foreløbigFått noen indikasjon på at det kan skje?![]()
Har hlrt den før jaKjedelig du erhehe
Halv 11 tror eg sen blemåtte skravle mest mulig først
![]()
God morgenGod morgenalene på jobb i dag
Jeg er så håpløs...Det blir som regel sånnsom oftest så blir jeg liggende å surfe på mobilen en halvtime etter at jeg har gått til sengs
![]()
God morgenGod morgen alle!![]()
God morgen
Planer for dagen?
Storesøster sov dårlig på dagen, max 30 min. Pleide sove ganske greit på natta da. Håper det snart blir bedre til dere på natta da![]()
Hehe jeg og var slitenHehe, da tror jeg at jeg sov allerede.Var helt ferdig.
Turbulent? Hvordan da?
Huff ! Får du slappa av litt nå da?Lillebror har våkna ofte for mat, kjæresten legger seg etter tolv på natta, storesøster våkner like etter og gråter kontinuerlig i 1,5-2 timer, sovner, så begynner lillebror i 3-4 tiden, for så å måtte stå opp i seks tiden.
Huff ! Får du slappa av litt nå da?
Er du uthvilt og klar til dyst igjen?Hehe jeg og var sliten![]()
Så braVi tar det med ro. Kjæresten og storesøster sov videre da de trengte det mest. Nu er det ganske rolig, vi har spist frokost for så å slappe av før vi drar videre![]()
Lillebror har våkna ofte for mat, kjæresten legger seg etter tolv på natta, storesøster våkner like etter og gråter kontinuerlig i 1,5-2 timer, sovner, så begynner lillebror i 3-4 tiden, for så å måtte stå opp i seks tiden.