Skravletråd April

Passelig ja, så skal vi til Ikea senere idag da.. men men, blir nu bedre utover dagen :p Hvordan har natta di vært?
Blir son etter en stund. Sover i grunn greit. Pappaen som går inn selv om han skal på jobb. Blir så våken om jeg tar han. Mye skrinng for meg kl 5 for da fikk jeg han :p

Jeg ble møtt av rot når jeg stod opp. Han tok ikke ut søpla og lot posene stå i gangen. Og glasset og koppen på benk og bord, selv om jeg strigla kjøkkenet igår før jeg la meg. Og klær fra stuegulvet til bad
Er for tiden ganske bomba her også skal jeg fortelle deg, men det har jeg ikke tid til å tenke på nå

Nei, er vanskelig det der..
Før sov han 3-4 timer på dagtid fordelt på 2 dupper. (Men det var allikevel tullete på kveldstid da og..) Han sov alltid 2 timer på den første, men nå er han nede i 1,5-2,5 tilsammen. Første dupp har han korta ned til 0,5-1,5 time..varierer litt..
Storesøster sov dårlig på dagen, max 30 min. Pleide sove ganske greit på natta da. Håper det snart blir bedre til dere på natta da:)

Hei :)
Her har N spist frokost, så skal snart kle på henne. Prøve å komme oss ut av døren om en halvtime. Fotografering i bhg idag. Da får hun ha på seg kjole og blir så glad for det.

Vi skal kun slappe av på dagen idag. Så er det kino i kveld mens N er hos mamma. Tror det blir bra oss alle ❤️
Kos dere på kino

Back
Topp