Er her jeg.Er det ingen våkne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er her jeg.Er det ingen våkne?
Å nei så kjipt da. Lite søvn da?Jeg ble liggende våken med muskelvondt![]()
Snart helg!!Det er torsdag og denne lange uka kan snart bli ferdig*sukk* mini har holdt på siden 1800 i går så blitt lite søvn
Jo er våken jegEr det ingen våkne?
Noen som har fått sove godt inatt?Goood morgenrise and shine.
Trilletur så tidlig?Joda våken ferdig med trilleturer og satt på klesvask rydda huset og tømt søpla sitter ute med mini og drikker kaffe...
God morgen! Har du det bra!?God morgen!
God morgen sunshineGoood morgenrise and shine.
God morgen til deg ogsåGod morgen!
Har vondt og sovet alt for liteGood morgenhvordan er kroppen?
Haha ååh hell yeahNoen som har fått sove godt inatt?![]()
Langt natt mini har holdt på med å proppe og skrike i hele natt til. Kl 0500 ga jeg opp klede på meg og trilla han. Da sovnet han endeligTrilletur så tidlig?
Uff da slitsom natt for dereLangt natt mini har holdt på med å proppe og skrike i hele natt til. Kl 0500 ga jeg opp klede på meg og trilla han. Da sovnet han endelig![]()
Ja. Og jenta mi var i tillegg så lenge våken. Sovna ikke før over treÅ nei så kjipt da. Lite søvn da?
Ja skal til pappa og svergie så det blir avslappaSnart helg!!
Uff daJa. Og jenta mi var i tillegg så lenge våken. Sovna ikke før over tre![]()
Eneste som funker etter en slik våken natt. Stakkar litenTrilletur allerede? Min har fått frokost på senga og lagt pent tilbake i egen seng.. Sover ikke da men. Peng vær hos dere da skjønner jeg?
Ja. Må innrømme at denne natta var tøff for oss alle.Uff da slitsom natt for dere
Åh. Bra daHaha ååh hell yeahselv om J har ligget på kryss og tverss i senga å sparket på oss
Så har gubben glemt å fjerne verktøykassa si...smidig når man har en 9mnd gammel frøken som klatrer på alt![]()