Buksa strammer :-p

LykkeHåp

Andre møte med forumet
Bare meg som føler meg skikkelig oppblåst, og at buksa allerede er stram i livet? (5+3). Nesten så jeg vurderer gravid bukser allerede..

Jeg kjøpte meg gravidbukser fra hm, klarer ikke å ha noe stramt over magen akkurat nå.. Også er de skikkelig gode og da ;)

De buksene fra hm syns jeg var drittkvalitet, gikk fort opp i sømmene i låret (thigtsa), men sykt gode å gå i. Bruker de enda da jeg ikke har mista all fødselsvekta fra forrige (juni 2015) og måtte ta ks, så andre bukser strammet over arret.

Jeg kjøpte meg gravidbukser fra hm, klarer ikke å ha noe stramt over magen akkurat nå.. Også er de skikkelig gode og da ;)

De lyse jeansene?Er det de som er gode? Jeg var å så på de her om dagen. Lurer på om jeg bare må gjøre det, det er så ubehagelig med alt annet..

Fant fram gravidbuksa i dag. Er så sykt oppblåst og fikk vondt av bukse med belte. Deilig! :D

Jeg må også finne på noe lurt snart. Snart 8 uker på vei med tredjemann. Det merkes :P

Min også. Kan ikke kneppe øverste knappen på arbeidsbuksa uten at der blir for ubehagelig :P

Godt å høre at det ikke bare er jeg som føler jeg har lagt på meg 5 kg på to uker ;-) husker ikke fra sist om den følelsen gikk litt over etter hvert, men mulig livmor vokser fortere når man har vært gravid før?

Bare meg som føler meg skikkelig oppblåst, og at buksa allerede er stram i livet? (5+3). Nesten så jeg vurderer gravid bukser allerede..

Her og Måtte krype til korset og be om større bukse på jobb, sitter fint i livet men henger i ræven og i lårene

Magen min har endret fasong, men buksa passer enda altså. Men mistenker det blir vanskelig å skjule dette frem til uke 12 :p

Jeg har funnet frem gravidbuksene fra forrige svangerskap orker ikke noe som strammer over magen, syyykt oppblåst

Back
Topp