Var koselig detSyns sundet var kjekt eller forstyrrende?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var koselig detSyns sundet var kjekt eller forstyrrende?![]()
sovner han ikke til puppen heller?Ja.. Han er supertrøtt da, får han bare ikke til å funne roen.
Skulle ønske han ville ha smokk!![]()
Ikke noe gøy det da:/Vanlig her det, gitt..
Var det før du fikk barn eller etter?Var koselig det
Ja i grunnen. Men sånn er det bare.Kjedelig å ikke få lov til det ene eller der andre..
Sit ups får venteMå ta sit ups. Snakkes snart
Nei spare til i morgen, har nok innlegg i dag ;-)Håhaha kanskje starte sen med en gang xD hehe
Ja..Ja i grunnen. Men sånn er det bare.
Da skal jeg på jobb ;-)Hva skal dere i morgen?
Jo det er vi ;-)Tror det kan bli en finfin tråd!Men er vi ikke over kvota på tråder for i dag?
![]()
Hvilken var det?Jeg savner BnB
Sov godtDa legger jeg meg! Svarer folk imorgen for ikveld trenger dere meg ikke. Dette fikset vi fint!
Natta![]()
Jeg skal på jobb.I morgen er ikke jeg veldig behjelpelig her, tror jeg. 7 timer jobb, så skal vi levere bil på verksted. Og muligens besøke venninne som er hjemme fra sykehuset med babyen sin!Hva skal du?
Ha en fin dag i morgenDa skal jeg på jobb ;-)
Ok!Jade som har barnehageplass trenger ikke å gå der
Hva ble dere henvist for?har time hos barnelege med lillemor. det vi fikk henvisning for har i grunn gått over da. hurra for at ting tar lang tid ...
Du får sjekke opp i detOk!Da henger jeg med! Vet ikke om det er noe sånt her jeg bor, jeg.
![]()
Wow! Alle på den korte stunden???200 situps tattr