Tja, må vel bli vestover ;-)En halvtime hvilken vei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, må vel bli vestover ;-)En halvtime hvilken vei?
Tja.. jeg er fortsatt våken. så tror ikke jeg er i seng før om en times tid.Noen som skal legge seg tidlig i dag?
Tror det kan bli en finfin tråd!Håhaha kanskje starte sen med en gang xD hehe
Så våken?Tja.. jeg er fortsatt våken. så tror ikke jeg er i seng før om en times tid.
Det hørtes godt utJeg er nok snart i seng, må bare spise opp M&M's'en først
Hehe sikkert xD hvilken pizza liker du best? xDTror det kan bli en finfin tråd!Men er vi ikke over kvota på tråder for i dag?
![]()
god nattDa legger jeg meg! Svarer folk imorgen for ikveld trenger dere meg ikke. Dette fikset vi fint!
Natta![]()
I morgen er ikke jeg veldig behjelpelig her, tror jeg. 7 timer jobb, så skal vi levere bil på verksted. Og muligens besøke venninne som er hjemme fra sykehuset med babyen sin!Hva skal dere i morgen?
NattaDa legger jeg meg! Svarer folk imorgen for ikveld trenger dere meg ikke. Dette fikset vi fint!
Natta![]()
Vi skal i åpen barnehage og trilleturI morgen er ikke jeg veldig behjelpelig her, tror jeg. 7 timer jobb, så skal vi levere bil på verksted. Og muligens besøke venninne som er hjemme fra sykehuset med babyen sin!Hva skal du?
god nattmen det hadde vært koselig å ha deg her lell
![]()
veldig våken, nei, i grunn ganske trøtt. sitter å beundrer det nye kjøkkenet mittSå våken?

Noe sliktDa vet vi hva slags tråd du starter i morgen... den store pizzatråden?![]()
Har du bilde?veldig våken, nei, i grunn ganske trøtt. sitter å beundrer det nye kjøkkenet mitt![]()
Fra pizzabakeren eller fra andre leverandører?Hehe sikkert xD hvilken pizza liker du best? xD
Koselig!Vi skal i åpen barnehage og trilletur![]()
Sted topping osvFra pizzabakeren eller fra andre leverandører?![]()
har time hos barnelege med lillemor. det vi fikk henvisning for har i grunn gått over da. hurra for at ting tar lang tid ...Hva skal dere i morgen?
Hvordan det?Noen som trener her?