Beste konsertopplevelse?

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Hva er din beste konsertopplevelse?

Her var der helt klart Metallica på Valle Hovin 2014! ♡♡

Muse på Telenor Arena i 2014. Skal tilbake dit i juni. :)

Har også sett Metallica på Valle Hovin i 2007, og i Bergen i 2008. I 2014 var vi også på Roger Waters og Leonard Cohen, begge var sykt gode de også, men Muse var det mest energiske og hadde et gigashow, veldig bra live!

Åh, så var jeg på Springsteen i 2008 da. Ikke gigafan, men gøy det også. :)

Har vært på en konsert i hele mitt liv,og d var Pitbull i Oslo for fire år siden, fant ut at jeg var for gammel til en slik konsert egentlig:p

Det må være billy talent på bergenfest noen år siden. :)

Bare vært på Bruce springsteen og europe konsert :p så vet ikke

Justin Timberlake i Oslo i 2013 ❤️

Avenged Sevenfold i Oslo for noen år siden. Five Finger Deth Punch var der også ♡

Første konserten Coldplay hadde på Rockefeller, den var skikkelig bra. Og også Blur sin.

Ellers har jeg sett yndlingsbandet The Bluetones, 2 ganger. 1 gang i Stockholm, og 1 gang i Amsterdam. I Stockholm ble jeg stående og snakke med vokalisten en god stund, og han spanderte en øl da jeg sa jeg hadde reist fra Oslo. :) Så det må sies å være en super opplevelse.

Ellers var venninna mi og jeg på konsert med et norsk band i London i 1999, vokalisten var han som synger i Magnet (Even et eller annet mener jeg). Vi pratet med ene av dem etter konserten, og ble invitert med å nachspiel, noe vi selvsagt ble med på. Morsomt minne.

Back
Topp