Jeg blir så sabla trøtt av den serien![]()
Er vel det som er meninga
Satte det på idag og her...gubben holdt på å bli gal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir så sabla trøtt av den serien![]()
Jeg har den i oransjeLucinda black![]()
Babysang i første omgangSå fint.
Det kan jo være litt kjekt ja. Hva tenker dere finne på?
Så gøy. kunne ønske meg med på en runde til selv.
Vanskelig det med kosthold ja.
Men hallo.He he noe sånt.
Du får gjøre detMå google den
Greit det ogsåJa han er det.
Her brukte jeg før 2 timer på å legge småen i egen seng at jeg var for sliten til å ta en dusj. Nå går det lettere med søvnen og den dusjingen har blitt blant de små høydepunktene i uken xD hahaDet håper jeg virkelig!
Har aldri fått muligheten til å smake smalahove! Men gravlaks har jeg smakt. Var ikke noe høydepunkt.Det er jo bra daeneste i verden jeg NEKTER å smake på må være smalahove og sånn gravlaks eller hva det heter *grøss*
Joda, men de er relativt like da! Hehe!Prøvd litt forskjellig du da![]()
Hva er det for noe?Har aldri fått muligheten til å smake smalahove! Men gravlaks har jeg smakt. Var ikke noe høydepunkt.Kommer nok også til å holde meg LANGT unna surstrømning
![]()
Babysang i første omgang
Så blir det nok babysvømming også
Holder dere på med noe?
Skal du være med denne runden da?
Problemet med kostholdet er at når man først har kommet ut av det, så er det vanskelig å snu tilbake igjen :/
Men, det er bare å brette opp ermene![]()
Hvor gammel er din? Er bra vettu, når en dusj føles som luksus man virkelig nyter!Her brukte jeg før 2 timer på å legge småen i egen seng at jeg var for sliten til å ta en dusj. Nå går det lettere med søvnen og den dusjingen har blitt blant de små høydepunktene i uken xD haha
Hadde ikke jeg heller giddDu får gjøre det
Orker ikke reise meg for å ta bilde![]()
13 mndHvor gammel er din? Er bra vettu, når en dusj føles som luksus man virkelig nyter!![]()
Det må du google!! P4 - surstrømning!Hva er det for noe?
Det skjønner jeg. Var sånn her ei stund og. Blitt litt bedre når hun har begynt å sovne tidlig, og har begynt å kunne legge henne litt fra meg uten at hun våkner. Da er det å skyndte seg å spise og dusje.13 mndfør følte jeg meg forferdelig og det kunne gå nesten en uke uten dusj hadde ikke overskudd og småen sovner så seint