Skravletråd April

Men jeg sitter med baby enda som ikke sover noe annet sted enn på meg :O regner med jeg får lagt henne fra meg litt senere på kvelden. I morgen tidlig blir det ikke tid. Skal opp med begge barna, levere og innom butikk og så på barselgruppe.
Får håpe det blir noe av dusjen snart da :)

Joda! Sant det! Skal prøve en gang om jeg får det servert! ;) er ikke redd for å prøve noe nytt i alle fall! Hehe..
Det er jo bra da :D eneste i verden jeg NEKTER å smake på må være smalahove og sånn gravlaks eller hva det heter *grøss*

Du får gjøre det :)
Har bare smakt to typer der jeg. Den andre er flammen -tacopizza.
Den har jeg heller ikke prøvd! :P Men har prøvd nr. 3, 4, 8, 20, 21, og kebaben! :P Har bestilt på jobb noen ganger, og disse er mest populære! ;)

Tittei!! :)
Hva skjer her i kveld?

Her er alt bare bra :)
Tida går så utrolig fort da:eek:
Tenkte vi skulle komme i gang med litt babyaktiviter nå. Stort sett bare vært trilletur på oss om dagene:)
Er med på ny runde ;)
Har en jobb å gjøre. Har vært veldig dårlig på kosthold siden påske og det er ikke bra. Har fått cravings på brownies :eek:
Så fint.
Det kan jo være litt kjekt ja. Hva tenker dere finne på:)?

Så gøy. kunne ønske meg med på en runde til selv.
Vanskelig det med kosthold ja.

Blir å se Jungelboken i morgen på kino.
Så får vi se hva vi finner på i helgen. Orker ikke sitte inne en helg dag, blir så mye ...

Skulle gjerne dratt bort, men tanke på at mannen brått må møte opp på ting så dropper vi det. Etter begravelsen er jeg høy gravid omtrent

Den har jeg heller ikke prøvd! :P Men har prøvd nr. 3, 4, 8, 20, 21, og kebaben! :P Har bestilt på jobb noen ganger, og disse er mest populære! ;)
Prøvd litt forskjellig du da:p

Back
Topp