Skravletråd April

Så fint.
Det kan jo være litt kjekt ja. Hva tenker dere finne på:)?

Så gøy. kunne ønske meg med på en runde til selv.
Vanskelig det med kosthold ja.
Babysang i første omgang :)
Så blir det nok babysvømming også:)
Holder dere på med noe?

Skal du være med denne runden da?
Problemet med kostholdet er at når man først har kommet ut av det, så er det vanskelig å snu tilbake igjen :/
Men, det er bare å brette opp ermene ;)

He he noe sånt.
Men hallo.
Dersom man tenker på barnebidrag og slik kan man anta at hun kanskje har kr 500.000,- i årslønn.
Hun har 10 ganger mer i lån enn inntekt

Det håper jeg virkelig!
Her brukte jeg før 2 timer på å legge småen i egen seng at jeg var for sliten til å ta en dusj. Nå går det lettere med søvnen og den dusjingen har blitt blant de små høydepunktene i uken xD haha

Det er jo bra da :D eneste i verden jeg NEKTER å smake på må være smalahove og sånn gravlaks eller hva det heter *grøss*
Har aldri fått muligheten til å smake smalahove! Men gravlaks har jeg smakt. Var ikke noe høydepunkt. :P Kommer nok også til å holde meg LANGT unna surstrømning :P

Har aldri fått muligheten til å smake smalahove! Men gravlaks har jeg smakt. Var ikke noe høydepunkt. :P Kommer nok også til å holde meg LANGT unna surstrømning :P
Hva er det for noe?

Babysang i første omgang :)
Så blir det nok babysvømming også:)
Holder dere på med noe?

Skal du være med denne runden da?
Problemet med kostholdet er at når man først har kommet ut av det, så er det vanskelig å snu tilbake igjen :/
Men, det er bare å brette opp ermene ;)

Vi har vært et par ganger på b.sang .
Ellers blir det barselgruppe og treffer andre med baby.
Hatt et kurs med babysvømming og skulle etter påske også...men de rotet med plassene
:(

Har ikke mer å gå ned så kan ikke da...:confused:

Her brukte jeg før 2 timer på å legge småen i egen seng at jeg var for sliten til å ta en dusj. Nå går det lettere med søvnen og den dusjingen har blitt blant de små høydepunktene i uken xD haha
Hvor gammel er din? Er bra vettu, når en dusj føles som luksus man virkelig nyter! :D

Prøver en ny is! Inspira - mørk sjokolade. God - men med en slags bismak på selve sjokoladen.

Hvor gammel er din? Er bra vettu, når en dusj føles som luksus man virkelig nyter! :D
13 mnd :) før følte jeg meg forferdelig og det kunne gå nesten en uke uten dusj hadde ikke overskudd og småen sovner så seint

Hva er det for noe?
Det må du google!! P4 - surstrømning! :P De åpent en boks med "råtten fisk" på boks. (Tror det er det det egentlig er!) Jeg lo og fikk vondt av programlederne! :P

13 mnd :) før følte jeg meg forferdelig og det kunne gå nesten en uke uten dusj hadde ikke overskudd og småen sovner så seint
Det skjønner jeg. Var sånn her ei stund og. Blitt litt bedre når hun har begynt å sovne tidlig, og har begynt å kunne legge henne litt fra meg uten at hun våkner. Da er det å skyndte seg å spise og dusje.

Er det liv her i kveld da?

Back
Topp