Gjør nok det heldigvisMen der er bare en fase av livet så blir vell snart bedre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør nok det heldigvisMen der er bare en fase av livet så blir vell snart bedre![]()
Er vel ofte det som er grunnen jaJa.. hun var så mye bedre helt til vi begynte med huset. . Nå tror jeg det skjer for mye på en gang :/
Ultralyd av magenStakkars. Hva skulle han?
JaDere får bare ta en dag om gangenog håper dere kommer dere gjennom det med god støtte og masse kjærlighet fra hverandre og de rundt dere
![]()
Vi får misunne de litt tilJa misunner de som har det! Ja... For det lindrer både vannannsamling smerter og letter litt på bekkenet. Bare N sover, så skal duttebassen min få 110% oppmerksomhet av meg![]()
Jada, alt er braHvorfor er dere der? Er alt bra?
Jo turen var deilig, begynner å finne motivasjonen til turene enn bare å få litt i søvn![]()
Det vil jeg troFornøyde barn ja![]()
Av magenÅnei. Uffhva ble det tatt ul av?
Å det har kb også gjortUltralyd av magen![]()
Veldig urolig. Så fr ikke laga mat før gubben kommer hjem. Tar 40 minutter. Har ikke hørt fra hanÅ er jenta vanskelig?
Det er du ikke alene omEr trøtt jeg
Så deilig å komme hjemNå middag! Og etterpå flytter vi hjem<3
Den som venter på noe godt venter ikke forgjevesVenter enda på å få tatt med dusjen
Fant de noe?Av magen![]()
Utrolig hvor populært det er med trampolineDet vil jeg tro
Så kjedelig daVeldig urolig. Så fr ikke laga mat før gubben kommer hjem. Tar 40 minutter. Har ikke hørt fra han
Haha. Håper du har rettDen som venter på noe godt venter ikke forgjeves![]()
Tiden går så fortGjør nok det heldigvis![]()