Kos dere med pizzaØnsker alle skravlere en skikkelig god lille-lørdag!Her er den uhøytidelig feiret med pizza fra pizzabakeren!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere med pizzaØnsker alle skravlere en skikkelig god lille-lørdag!Her er den uhøytidelig feiret med pizza fra pizzabakeren!
![]()
HahaSkikkelig kløne heter det vel![]()
Hehe. Jeg er glad jeg om de sover til seks. Siden de mangler søvnhormonet så kan de innimellom prestere å våkne kl tre om natten og tro det er morgenTidlig oppe da
HelloHeisannkommet hjem fra åpen BHG. Snuppa sover og jeg vil også sove
![]()
Jeg håper på å få lagt meg tidlig. Men ser ikke ut til detVi får se men det blir ikke veldig sent nei
Fikk lyst påØnsker alle skravlere en skikkelig god lille-lørdag!Her er den uhøytidelig feiret med pizza fra pizzabakeren!
![]()
Så artig daJoda. Begynt på ny kjolesamme kjole men annet garn og andre farger
![]()
Oj såpass jaHehe. Jeg er glad jeg om de sover til seks. Siden de mangler søvnhormonet så kan de innimellom prestere å våkne kl tre om natten og tro det er morgen![]()
Øvelse gjør mesterSå artig da
Flink du er!
Uff daFerdig på bekkensvømming. Har glemt å spise i dag så nå sitter jeg her å er fryktelig kvalm.
Håper det går raskt over![]()
Å er jenta vanskelig?Jeg håper på å få lagt meg tidlig. Men ser ikke ut til det
DA er ikke moren særlig blid for å si det slikOj såpass ja
Skikkelig viktigHa ha viktig å si det
Det vil jeg troDA er ikke moren særlig blid for å si det slik![]()
Hørtes deilig utTitter innomvært lite skravling på meg idag
![]()
Kom nettop hjem fra bytur med lille Jtrilla på aker brygge og mor har spist årets første ute is
![]()
Hatt en fin dag?Hjemme fra jobb![]()
Mhm er jo detSkikkelig viktig![]()
Fornøyde barn jaDa blir det nok liv