Lage middag når gubben blir ferdig fra overtiden. Enn du?Hva er planene for ettermiddagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lage middag når gubben blir ferdig fra overtiden. Enn du?Hva er planene for ettermiddagen?
Hva gjorde du da?Var i butikken idag med mini og gubben og mens gubben sto i kø for å betale, holdt en eldre dame på å betale. Skulle betale med kort men slet tydeligvis og det viste seg at bankkortet var gått ut på dato :-O. Trodde nye bankkort ble sent ut automatisk jeg. Har ihverfall gjort det til meg
Den du vant ja?Whoop whoop, vært å henta veska mi! :d
Da er det offisielt vårHatt besøk og mannen har satt opp trampolina![]()
Hvor er det dere skal?Tuppa gleder seg sånn. Lurer på om hun gleder seg like mye når hun skjønner hvor langt det er å kjøre![]()
Så god lærer!Fantastisk lærer!! Han ligger egentlig hjemme syk, likevel tok han tak![]()
Da er en dusj helt himmelsk! Kjenner jeg trenger det jeg og nå! :ODeilig å få tatt seg en dusj når man går hjemme hele dagen med små!!
Gå og Unn deg enDa er en dusj helt himmelsk! Kjenner jeg trenger det jeg og nå! :O
Gleder meg til en dusj i kveldDeilig å få tatt seg en dusj når man går hjemme hele dagen med små!!
Je syns det er litt kjedelig å ikke ha badekar til tider for da kunne man lagt der lenge!!Gleder meg til en dusj i kveld
Neimen huffEn av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
Ja misunner de som har det! Ja... For det lindrer både vannannsamling smerter og letter litt på bekkenet. Bare N sover, så skal duttebassen min få 110% oppmerksomhet av megJe syns det er litt kjedelig å ikke ha badekar til tider for da kunne man lagt der lenge!!tar du lange dusjen om kveldene?
Sliten hun daHun og tydeligvis. Gikk i seng noe over 6
Fint lite kjenner jegLage middag når gubben blir ferdig fra overtiden. Enn du?
Hva slags veske?Whoop whoop, vært å henta veska mi! :d
Nei. Men ble heldigvis ordna opp iNeimen huffsånn skal det ikke være
![]()
Ja. Hun hadde vært våken lengeSliten hun da