Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Heldigvis er de flinke på sykehuset når alt ikke er helt som det skal i startenNei men liten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis er de flinke på sykehuset når alt ikke er helt som det skal i startenNei men liten
Kjekt noen er enig med megMedisinsk sett er ikke en 4 kg baby stormen jeg synes og en 4 kg baby er stor
![]()
Vi fikl i grunn særdeles lite hjelp...Heldigvis er de flinke på sykehuset når alt ikke er helt som det skal i starten![]()
Ei venninnt fikk en på 56 cm og 5.4 kgKjekt noen er enig med megsyns synd i dem som får unger på 5 kg
Huff ikke bra..Vi fikl i grunn særdeles lite hjelp...
Håper virkelig det ble keisersnittEi venninnt fikk en på 56 cm og 5.4 kg
Funker ikke. Hun bare vil oppSwtt henne på gulvet![]()
Blir vel deeeilig å flytte hjemNå middag! Og etterpå flytter vi hjem<3
Herlig herlig! Hva serverer hun da?Ja, farmor varter opp vettu![]()
Hurra for detNå middag! Og etterpå flytter vi hjem<3
Plant et tre inneFunker ikke. Hun bare vil opphun er apekatt
Nei var kjiptHuff ikke bra..![]()
Var ikke detHåper virkelig det ble keisersnitt
Synd det blir son av og tilNei var kjipt
Trodde barn over 5 kg ble tatt med snitt. Håper den fødselen gikk fint..Var ikke det
Så dumtEn av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
En av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()
Hvaaaaaa? Det tar du opp med skolenEn av mine største frykter som mor har vel alltid vært at barna mine skal havne utenfor. I dag sitter jeg å gråter med min sønn som er den eneste i klassen som ikke ble invitert på bursdagsfest. Hjertet blør for gutten min som er helt knust![]()