Ganske store i forhold til di daBarna er 13,11,10 og 6. To hver![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske store i forhold til di daBarna er 13,11,10 og 6. To hver![]()
JaGanske store i forhold til di daåssen er det med ho i dag forresten?
I voksen alder er det detKjekt med stor familie![]()
Jeg er midt i mellomVi er fem vi. Men de to eldste er 16 og 17 år eldre enn meg. Så har aldri bodd med dehalvsøsken
Ja burde dere nok. Viktig med væske. Tok vell et par uker før det var helt borte. Vi dro ikke tilbake til sykehuset. Presset han til pupp hele tiden og klarte å holde han våken etterhvert. På ny kontroll 2 dager etter vi var skrevet ut var verdiene det samme som når vi dro hjemHar de under grensa, er det ofte ikke behov. Og gulsoten skilles best ut gjennom tiss. Hos oss ble problemet at hun knapt tissa for hun fikk ikke i seg mat. Vi fikk ekstremt dårligg oppfølgning lg burde vært overflyttet til et sykehus med erfaring på områder. Og nyfødtintensiv avd. Det var vi ikke. Tok det lang tid før hn var kvitt det?
,te krangling når dere var små?I voksen alder er det det![]()
Kan du trygt si,te krangling når dere var små?
Tok flere uker før det var ute her. Måtte mates med sprøte første tre ukene og. Men hun har det tipp tommeø opp nåJa burde dere nok. Viktig med væske. Tok vell et par uker før det var helt borte. Vi dro ikke tilbake til sykehuset. Presset han til pupp hele tiden og klarte å holde han våken etterhvert. På ny kontroll 2 dager etter vi var skrevet ut var verdiene det samme som når vi dro hjem
Jeg er nest minstJeg er midt i mellommen første barnet til biologiske foreldre
![]()
Fel postSlitsom kveld?
Har selv iPhone 5 har køpt megiPhone 5![]()
Mi sover også. Tror ho har sovet i to timer nå. Det er første gang på mange dager !Jamen jentene på 10 og 11 er oppslukt av henne. Gutten på seks og forsåvidt
Går bra med hennenoe surkete idag, men like klegg som vanlig
nå sover hun
![]()
Har di det bra da?
Det var leeengeMi sover også. Tror ho har sovet i to timer nå. Det er første gang på mange dager !
Ho har brukt å sove to-tre timer midt på dagen en god stund. Også har det blitt mye tull de siste dagene. Nå håper jeg vi er tilbake på to timer igjen. Da får jeg gjort litt, må begynne å lese skole snart igjen også :/Det var leeengemi sov 45 min
Må vurderer det selv tror jegHar selv iPhone 5 har køpt meg
Sånn ladedeksel helt genialt nær man er nestan tom på batteri . Lett å ha med seg øverallt ;-)
Hva studerer du?Ho har brukt å sove to-tre timer midt på dagen en god stund. Også har det blitt mye tull de siste dagene. Nå håper jeg vi er tilbake på to timer igjen. Da får jeg gjort litt, må begynne å lese skole snart igjen også :/
Ja, vi skal sørover til mine besteforeldre en tur i helgenSkal du bort?
Joda, alt bra her.
Bare sløver i dag ;-)
Ja, også skal vi bort i helgen og ds får vi middagGrill funker lenge![]()
Ja, absoluttHehe, ja. Er mye å betale om man skal betale for alt![]()