Skravletråd April

Ganske store i forhold til di da:) åssen er det med ho i dag forresten?
Ja :p men jentene på 10 og 11 er oppslukt av henne. Gutten på seks og forsåvidt :p

Går bra med henne :) noe surkete idag, men like klegg som vanlig :p nå sover hun :)

Har di det bra da?

Har de under grensa, er det ofte ikke behov. Og gulsoten skilles best ut gjennom tiss. Hos oss ble problemet at hun knapt tissa for hun fikk ikke i seg mat. Vi fikk ekstremt dårligg oppfølgning lg burde vært overflyttet til et sykehus med erfaring på områder. Og nyfødtintensiv avd. Det var vi ikke. Tok det lang tid før hn var kvitt det?
Ja burde dere nok. Viktig med væske. Tok vell et par uker før det var helt borte. Vi dro ikke tilbake til sykehuset. Presset han til pupp hele tiden og klarte å holde han våken etterhvert. På ny kontroll 2 dager etter vi var skrevet ut var verdiene det samme som når vi dro hjem

Ja burde dere nok. Viktig med væske. Tok vell et par uker før det var helt borte. Vi dro ikke tilbake til sykehuset. Presset han til pupp hele tiden og klarte å holde han våken etterhvert. På ny kontroll 2 dager etter vi var skrevet ut var verdiene det samme som når vi dro hjem
Tok flere uker før det var ute her. Måtte mates med sprøte første tre ukene og. Men hun har det tipp tommeø opp nå :)

Ja :p men jentene på 10 og 11 er oppslukt av henne. Gutten på seks og forsåvidt :p

Går bra med henne :) noe surkete idag, men like klegg som vanlig :p nå sover hun :)

Har di det bra da?
Mi sover også. Tror ho har sovet i to timer nå. Det er første gang på mange dager !

Det var leeenge :) mi sov 45 min
Ho har brukt å sove to-tre timer midt på dagen en god stund. Også har det blitt mye tull de siste dagene. Nå håper jeg vi er tilbake på to timer igjen. Da får jeg gjort litt, må begynne å lese skole snart igjen også :/

Har selv iPhone 5 har køpt meg
Sånn ladedeksel helt genialt nær man er nestan tom på batteri . Lett å ha med seg øverallt ;-)
Må vurderer det selv tror jeg:)

Ho har brukt å sove to-tre timer midt på dagen en god stund. Også har det blitt mye tull de siste dagene. Nå håper jeg vi er tilbake på to timer igjen. Da får jeg gjort litt, må begynne å lese skole snart igjen også :/
Hva studerer du?

Back
Topp